۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۰۱
کد خبر: 85205456
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار فارس : مجتمع های نهضت ملی مسکن فارس همراه با مسجد بهره برداری می‌شود

شیراز - ایرنا - استاندار فارس بر لزوم تامین فضای فرهنگی در کنار مجتمع های مسکونی تاکید کرد و گفت: مجتمع های مسکونی در استان فارس بهره‌برداری نمی‌شود مگر اینکه همراه با آن مسجد نیز ساخته شود ، ایجاد مسجد و فضای فرهنگی و فضای بهداشتی لازمه ساخت مجتمع های مسکونی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدهادی ایمانیه روز دوشنبه با بزرگداشت روز جهانی مسجد، افزود: سهم فارس از نهضت ملی مسکن ۱۴۰ هزار واحد مسکونی است که باید همراه هر مجتمع مسکونی مسجد، مدرسه و مرکز بهداشت نیز ساخته شود.

وی افزود: نباید ابتدا مجتمع های مسکونی واگذار شود و منتظر ماند تا خیران برای ساخت مسجد اقدام کنند.

استاندار فارس اظهار کرد: مسجد همواره کانون تربیت انسان های انقلابی بوده است، پیش از انقلاب کانون تربیت نیروهای انقلابی و پایگاه پیروزی انقلاب بود، در دوره دفاع مقدس کانون اعزام رزمندگان و ارسال نیازها به جبهه جنگ تحمیلی بود.

وی یادآور شد: مسجد در دوره کرونا نیز محل ارسال بسته‌های معیشتی به آسیب دیده ها و مراکز واکسیناسیون شدند و امروز نیز کانون‌های فرهنگی مساجد جوانان و نوجوانان ما حفظ کردند و یکی از سنگرهای مقابله با اقدامات فرهنگی دشمن است.

وی تاکید کرد: حمایت مالی سخت افزاری و نرم افزاری از مساجد وظیفه ما است و حل مساله موقوفه عمران مساجد فارس در سفر رئیس قوه قضائیه پیگیری شد و در سفر دوم رئیس جمهور نیز دنبال می‌شود تا به نتیجه برسد.

استاندار فارس گفت: مدیریت استان حاضر است در قالب شرع کمک کند تا موقوفه های منفعتی مساجد ارزش افزوده پیدا کند.

ایمانیه اضافه کرد: از وزارت نفت نیز کمک‌هایی برای ساخت خانه عالم در فارس اخذ شده است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha