۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۰۶
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 85205637
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قاتلان فراری در قزوین دستگیر شدند

۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۰۶
کد خبر: 85205637
قاتلان فراری در قزوین دستگیر شدند

قزوین - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از دستگیری قاتلان فراری یک شهروند الوندی در کمتر از ۱۲ ساعت خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین،‌ حجت الاسلام محمد تقی‌زاده،‌ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: شب گذشته سه نفر از افراد غیر بومی در شهر الوند بعد از درگیری با یک شهروند در خیابان سهروردی این شهر با ضربات چاقو یک جوان ۲۲ ساله را مجروح کرده و از محل حادثه متواری می شوند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه به دلیل شدت ضربات وارده به این جوان نامبرده در بیمارستان جان خود را از دست می دهد،‌ اظهار کرد:‌ بلافاصله بعد از اطلاع از موضوع، دستور قضایی لازم برای شناسایی و دستگیری فوری عاملان این جنایت صادر شد که با تلاش ضابطان قضایی و نیروی انتظامی و شناسایی محل اختفا، این افراد در شهر قزوین دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز تصریح کرد: این افراد دارای سوابق کیفری متعدد از جمله آدم ربایی نیز بوده اند.

حجت الاسلام تقی زاده اضافه کرد: پس از دستگیری و بازجویی این افراد بازسازی صحنه جرم با حضور بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان البرز در محل وقوع حادثه انجام شد و متهمان به کیفیت و چگونگی قتل اقرار و اعتراف کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز افزود: دستگاه قضایی به صورت قاطع با افرادی که قصد بر هم زدن امنیت و سلامت مردم را داشته باشند برخورد خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha