برگزاری آخرین تمرین تراکتور قبل از مصاف با الشارجه با حضور خبرنگاران

تبریز- ایرنا- تیم فوتبال تراکتور تبریز آخرین تمرین آماده‌سازی خود را برای مصاف با تیم الشارجه امارات در حضور ۱۵ دقیقه‌ای خبرنگاران و با نظارت ناظران ای اف سی برگزار کرد.

به گزارش ایرنا، امروز آخرین تمرین تراکتور قبل از رویارویی با الشارجه در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، در حضور خبرنگاران و در چمن یکدست بنیان دیزل تبریز برگزار شد.
بر اساس قوانین ای اف سی، تیم‌ها مجاز هستند تا در آخرین تمرین خود قبل از مسابقه، اجازه حضور خبرنگاران در تمرین را بدهند و همین موضوع موجب شد تا خبرنگاران تبریزی ۱۵ دقیقه از ابتدای تمرین امروز را که مربوط به گرم کردن و حرکات کششی و نرمشی بود را از نزدیک نظاره کنند.
حضور مهدی عبدی خرید تازه تراکتوری ها توجه سایر بازیکنان و خبرنگاران و عکاسان را به خود جلب کرد، مهاجمی که خمز و هواداران تراکتور امید زیادی به درخشش او بسته اند البته عبدی در بازی آسیایی تراکتور غایب است.

بازیکنان تراکتورسازی تبریز امروز قبل از بازی با الشارجه در آخرین تمرین خود زیر نظر پاکو خمز پس از گرم کردن و انجام نرمش و حرکات کششی، تمرین پاس های کوتاه به مرور تاکتیک های مورد نظر وی پرداختند.

تمهیدات پلیس راه برای بازی آسیایی تیم تراکتورسازی تبریز

سرپرست پلیس راه استان آذربایجان شرقی از حضور و تلاش مضاعف تیم های گشتی پلیس راه استان در محورهای استان و مسیرهای منتهی به ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز جهت رفاه حال طرفداران در مسابقه فوتبال تیم های تراکتورسازی و الشارجه امارات خبر داد.

سرهنگ"حبیب آبراهه"در جمع حبرنگاران بیان داشت: با توجه به پیش بینی حضور حداکثری طرفداران تیم تراکتور در این مسابقه تمهیدات ترافیکی ویژه برای رفاه حال طرفداران و تماشاگران اتخاذ خواهد شد.

وی افزود: در همین رابطه برابر تمهیدات اندیشیده شده تیم های گشتی پلیس راه به صورت محسوس و نامحسوس در سطح جاده ها و محورهای استان حضور فعال خواهند داشت و از ساعت ۲۱ تا ۲۳ شب از ورود کامیون ها و تریلی در آزاد راه کسایی ممانعت خواهد شد .

سرپرست پلیس راه استان ادامه داد: از رانندگان کامیون و تریلی تقاضا داریم از ساعت ۱۸ تا ۲۳ شب جهت تردد از مسیرهای جایگزین استفاده کرده و پلیس راه استان را در روان سازی ترافیکی مسیرهای منتهی به ورزشگاه یاری کنند.

به گزارش ایرنا، به گزارش ایرنا، ۲ تیم تراکتور و شارجه امارات در مرحله پلی آف(حذفی) لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ روز سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ به مصاف هم می روند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha