۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۵۹
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85205938
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هرتزوگ: روزهای سختی را سپری می‌کنیم

تهران-ایرنا- رئیس رژیم صهیونیستی در واکنش به تشدید عملیات‌های ضد صهیونیستی در کرانه باختری اشغالی اذعان کرد که ساکنان سرزمین‌های اشغالی روزهای سخت و دشواری را سپری می‌کنند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از شبکه خبری المیادین، «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات امروز در نزدیکی الخلیل در کرانه باختری اشغالی گفت: این روزها، روزهای سخت و دردآوری برای «اسرائیلی‌ها» است.

وی افزود: دشمنان ما از هر روش و ابزاری برای ضربه زدن به ما و آسیب رساندن به ما استفاده می‌کنند.

در همین راستا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اشغالگر درپی اوضاع امنیتی در سرزمین‌های اشغالی تصمیم به برگزاری زودتر جلسه کابینه امنیتی در ابتدای هفته آینده گرفته است.

برپایه این گزارش، این جلسه قرار بود دهم سپتامبر (۱۹ شهریور) برگزار شود.

درپی به لرزه درآمدن مناطق مختلف کرانه باختری زیر پای صهیونیست‌های اشغالگر و تشدید عملیات‌های ضد صهیونیستی، منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی از سال جاری میلادی به عنوان «سخت‌ترین سال» برای این رژیم از زمان انتفاضه دوم فلسطینی‌ها یاد کرده‌اند.

«یوسی یهوشع» تحلیلگر نظامی روزنامه «یدیعوت آحارونوت» درپی عملیات ضد صهیونیستی امروز در «الخلیل» گفت: سال ۲۰۲۳ سخت‌ترین سال برای اسرائیل از زمان انتفاضه دوم در سال ۲۰۰۰ است.

وی در این باره افزود: ۳۴ اسرائیلی از ابتدای سال تا بدین لحظه کشته شده‌اند و تعداد هشدارهای روزانه نسبت به احتمال وقوع عملیات به ۲۰۰ هشدار رسیده است.

در همین راستا، جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به عملیات ضد صهیونیستی امروز مبارزان فلسطینی در شهر الخلیل در کرانه باختری تاکید کردند که جوانان فلسطینی قادر به برهم زدن امنیت رژیم صهیونیستی و عبور از سیستم‌ها و سامانه‌های امنیتی این رژیم به رغم آماده باش آنها هستند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی با توجه با اختلافات عمیق بوجود آمده میان کابینه افراطی «بنیامین نتانیاهو» و جناح مقابل به دلیل تصویب لایحه قضایی بسیار گسترده شده تا حدی که رژیم صهیونیستی را تا حد فروپاشی کشانده است.

در کنار این موضوع، اوضاع کرانه باختری نیز بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با دستیابی به انواع سلاح، پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را با عملیات های خود علیه شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده که البته باید تقویت قدرت رزمندگان فلسطینی در غزه و خصوصا اقتدار حزب الله در مرز شمال سرزمین های اشغالی را به آن افزود؛ موضوعی که به کابوس صهیونیست‌ها تبدیل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha