۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۵۹
کد خبر: 85206059
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیام عاشورا در قرن ۲۱ استکبار شناسی است

ساری - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: یکی از مهم‌ترین پیام عاشورا استکبار شناسی است که در یک مقطعی آب را بر روی اهل بیت بسته اند و در مقطع دیگر دارو را برای کودکان سرطانی ایران تحریم کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روح الله سلگی همزمان با اعزام بیش از یک هزار نفر از افراد مناطق آسیب پذیر مازندران جهت اعزام به پیاده روی اربعین در جمع زائران بیان کرد: امسال عده ای از معاندین پوشیدن پیراهن مشکی را تحریم کرده بودند که به زعم خود قصد داشتند مانع از نور خورشید عاشورایی شوند.

وی گفت: جوانان ما با پیراهن مشکی خود که نمادی از خونخواهی امام حسین(ع) است در عزای او شرکت کردند.

وی اظهار داشت: استکبار به‌دنبال آن است تا روحیه استکبار ستیزی و ظلم ستیزی را از مردم ما دور کنند اما ملت عاشورایی ما بدرستی به این اصل واقف است.

پیام عاشورا در قرن ۲۱ استکبار شناسی است

وی گفت: یکی از ممتازترین ویژگی عاشورا آن است که در هر زمان و برای هر عصری صحبت دارد و یک رود خروشان بی پایان است.

سلگی با بیان اینکه عاشورا یک مسیر ابدی است، افزود: از ابتدای خلقت انسان تاکنون مبارزه حق بر علیه باطل در جریان بود و این امر همچنان تداوم دارد .

وی اظهار داشت: امروز جبهه حق پیام عاشورا و فریاد زینب(س) را سینه به سینه و نسل به نسل برای انسان های آزاده جهان منتقل می کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنان خود گفت که تمام تلاش ما این است که اشتغال پایدار را در مناطق آسیب پذیر مازندران گسترش دهیم و با ارتقاء زیرساخت های این محله ها سطح رفاه شهروندان را بهبود بخشیم.

پیام عاشورا در قرن ۲۱ استکبار شناسی است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha