۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۰:۰۵
کد خبر: 85206233
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیر تراکتور: مهدی عبدی به بازی با الشارجه نمی‌رسد

تهران- ایرنا- مدیر تیم تراکتور گفت: طبق قوانین ای‌اف‌سی از ثبت قرارداد بازیکن باید دو هفته بگذرد و عبدی به بازی پلی‌آف نمی‌رسد.

به گزارش ایرنا، سعید مظفری‌زاده در گفت‌وگویی درباره شرایط تراکتور پیش از بازی با الشارجه در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: امروز بعد از ظهر جلسه هماهنگی قبل از دیدار با الشارجه در باشگاه تراکتور برگزار شد و بعد از آن سرمربی و کاپیتان تیم در کنفرانس خبری حاضر شدند و تمام شرایط برای برگزاری این مسابقه حساس وجود دارد.

وی افزود: الشارجه تیم بسیار خوبی است و با تمام نفرات به تبریز آمده است. هرچند محمد نادری و بهزاد سلامی را در بازی فردا نداریم و آماده‌ایم بازی خوبی را در ورزشگاه یادگار امام داشته باشیم.

مدیر تیم تراکتور با اشاره به اینکه مهدی عبدی در تمرینات امروز شرکت کرد، خاطرنشان کرد: طبق قوانین ای‌اف‌سی از ثبت قرارداد بازیکن باید دو هفته بگذرد و عبدی به بازی پلی‌آف نمی‌رسد و اگر از گروه خود صعود کنیم در بازی‌های بعدی حضور دارد.

وی گفت: شب بازی تراکتور و پرسپولیس بسیار به یادماندنی بود و حمایت همه جانبه هواداران را داشتیم. امیدوارم فردا هواداران در کنار تیم باشند و با حمایت از تراکتور به تیم کمک کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha