۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۰:۱۳
کد خبر: 85206240
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نصرتی: مهاجم تخصصی نداشتیم/ پرهوادارترین تیم آسیا هستیم

تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: فوروارد و مهاجم تخصصی در تراکتور نداشتیم. امیرحسین حسین‌زاده هم مهاجم تخصصی نبود. با تمریناتی که انجام دادیم در بازی فردا تغییراتی در ترکیب تیم داریم؛ اما قول می دهیم نسبت به دیگر بازی‌ها بهتر کار کنیم.

به گزارش ایرنا، محمد نصرتی در گفت‌وگویی درباره تغییرات در تیم تراکتور، اظهار داشت: به واسطه اینکه تغییرات زیادی در کادر تیم داشتیم زمان می‌برد تا تیم به هماهنگی برسد؛ اما شرایط تیم بهتر شده و تغییرات خوبی در تیم انجام دادیم.

وی افزود: همه آماده‌ایم بازی خوبی را برای هواداران انجام دهیم. هواداران چون دو بازی از دست داده‌ایم ناراحت هستند. طبق آمار ای‌اف‌سی ما پرهوادارترین تیم هستیم و با حمایت آنها بازی خیلی خوب در لیگ قهرمانان آسیا برابر الشارجه انجام می‌دهیم.

مربی تراکتور یادآور شد: فوروارد و مهاجم تخصصی در تراکتور نداشتیم. امیرحسین حسین‌زاده هم مهاجم تخصصی نبود. با تمریناتی که انجام دادیم در بازی فردا تغییراتی در ترکیب تیم داریم؛ اما قول می دهیم نسبت به دیگر بازی‌ها بهتر کار کنیم.

وی اضافه کرد: بازیکنان ما خیلی با انگیزه تمرین کردند و بی‌نظیرترین هواداران را داریم و باید تمام خود را برای شاد کردن آنها بگذاریم. باید بازیکنان ما خود را در بازی بزرگ به نمایش بگذارند و قطعا بازی خوبی را فردا می‌بینیم و می‌توانیم آبرومندانه از پس این بازی بربیاییم.

نصرتی گفت: یک بازیکن جوان در تراکتور داریم، سعید کریمی آذر که در اردوی ترکیه خیلی خوب بازی کرد. او در دیدار برابر سپاهان در پست مهاجم بود و در چند پست وینگر و مهاجم بازی می‌کند. خمس باید فردا به جمع‌بندی برسد تا از کدام بازیکن استفاده کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha