۲ هزار و ۸۸ میلیارد ریال طرح عمرانی و اقتصادی در هفته دولت خمین آماده بهره‌برداری است

خمین- ایرنا - فرماندار خمین گفت: ۹۲ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۲ هزار و ۸۸ میلیارد و ۵۷۶ میلیون ریال همزمان با هفته دولت در این شهرستان بهره برداری می‌شود.

به گزارش ایرنا، حمید کمانکش روز سه شنبه در نشست با اصحاب رسانه خمین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، افزود: ۲ طرح از این طرح‌ها اقتصادی هستند که با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال تکمیل و آماده بهره‌برداری شده است و مابقی طرح‌ها عمرانی است.

وی افزود: با بهره‌برداری از ۹۲ طرح عمرانی و اقتصادی در هفته دولت برای ۳۱۱ نفر در خمین فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

فرماندار خمین بیان کرد: بیشتر این طرح‌ها با اعتبارات بخش دولتی در هفته دولت امسال بهره برداری می‌شوند.

کمانکش با اشاره به اینکه رویکرد دولت سیزدهم اتمام طرح‌های نیمه تمام است و عملیات هیچ طرحی آغاز نمی‌شود.

وی تاکید کرد: طرح‌های افتتاحی خمین ۱۰۰ درصد تکمیل و تجهیز شدند و هیچ طرح نیمه تمامی بهره‌برداری نخواهد شد.

فرماندار خمین اظهار کرد: بیشتر طرح‌های افتتاحی همزمان با هفته دولت در مناطق کم برخوردار و روستایی خواهد بود چراکه تاکید دولت سیزدهم بر توجه به این مناطق است.

کمانکش ادامه داد: در روز اول هفته دولت زادگاه امام راحل میزبان استاندار برای بهره برداری نمادین از چهار طرح در حوزه های روستایی، شهری، راهداری و نیرو است.

فرماندار خمین یادآور شد: عموم مردم این شهرستان از بهره‌برداری طرح‌های صنعتی، ورزشی و خدماتی هفته دولت منتفع می‌شوند.

کمانکش با اشاره به بهره‌برداری از ۱۰ طرح مهم و بر زمین مانده خمین تا پایان سال مالی ۱۴۰۲(شهریور۱۴۰۳) گفت: بیمارستان ۱۴۴ تخت خوابی و ورزشگاه کارگران از مهمترین این شمار طرح است.

وی افزود: پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت شهید والانژاد به منظور تامین برق پایدار و مطمئن شهرک صنعتی شهابیه خمین و مناطق روستایی حومه با سرمایه‌گذاری ۵۵۰ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است و در ماه‌های آتی با حضور معاون وزارت نیرو بهره برداری خواهد شد.

فرماندار خمین برگزاری میزخدمت دستگاه‌های خدمات رسان در سه هفته متوالی همزمان با نماز جمعه شهرستان، برگزاری میز خدمت روسای ادارات در مناطق روستایی، بازدید از طرح‌های بخش مرکزی و کمره، ملاقات عمومی و نشست‌های پرسش و پاسخ را از جمله برنامه‌های هفته دولت عنوان کرد.

کمانکش درباره تکمیل ورزشگاه شهید مطهری و کارگران خمین توضیح داد: ۵۰ میلیارد ریال اعتبار از مصوبات سفر ریاست جمهوری پارسال برای تکمیل استخر مجموعه ورزشی مطهری تخصیص یافت و امسال نیز ۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل این طرح از محل اعتبارات استانی مصوب شده است.

وی ادامه داد: ۲۰۰ میلیارد ریال از محل مصوبات سفر رئیس جمهور و محل اعتبارات ملی برای تکمیل ورزشگاه کارگران خمین مصوب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha