طرح شهید عجمیان در ۱۲ مدرسه شهرستان سلطانیه اجرا شد

زنجان - ایرنا - دبیر قرار گاه عدالت تربیتی استان زنجان گفت: در راستای نوسازی مدارس، طرح شهید عجمیان در ۱۲ مدرسه شهرستان سلطانیه اجرا شد.

داوود صدرخانی روز سه‎‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ساحت‌های شش گانه تربیتی سند تحول بنیادین در اجرای طرح شهید عجمیان موج‌ می زند چرا که مجری اصلی این طرح دانش‌آموز است و هم‌چنین همیاری و همکاری سایر ارگان‌ها نیز در اجرای مطلوب آن به چشم می‌خورد.
دبیر قرارگاه عدالت تربیتی استان زنجان با اشاره به مقوله امید آفرینی در فرمایشات رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: امید آفرینی که درسال های اخیر جز رئوس فرمایشات رهبری بوده از اولویت‌های اصلی آموزش وپرورش در مسائل آموزشی و تربیتی است و در همین نهضت شاداب سازی و بهسازی مدارس مناطق کم برخوردار اصل بر امید آفرینی در بین دانش آموزان و نسل جوان و نوجوان این مرز و بوم است.
وی با اشاره به اینکه طرح شاداب‌‎سازی مدارس در قالب طرح شهید عجمیان اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: طرح شهید عجمیان بستر مناسبی برای دانش آموزان جهادگر است چراکه در این طرح اهداف تربیتی بسیار برای رشد ونمو شخصیت وجود دارد.
دبیر قرارگاه عدالت تربیتی استان زنجان تصریح کرد: طرح شهید عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی فضای مدارس در زمینه‌های رنگ‌آمیزی، زیباسازی و تعمیرات جزئی میز و صندلی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و استفاده بهینه از امکانات موجود با استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی و دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

شهید والامقام عجمیان خود یکی از فعالان حوزه اقدامات جهادی بود و با فعالیت در گروه‌های مردمی نقش فعالی در کمک به مناطق کم‌برخوردار داشت و بر این اساس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با تاسی به سیره این شهید بزرگوار قدم در راه بسترسازی برای فعالیت گروه‌های جهادی در مدارس گذاشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha