۱۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش زنجان تحویل داده می‌شود

زنجان - ایرنا - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت:طی سال گذشته ۱۰۰ کلاس درس به اداره کل آموزش و پرورش استان تحویل داده شد که امسال تحویل بیش از ۱۵۰ کلاس با کار جهادی، جذب اعتبارات لازم و مشارکت فعالانه خیرین هدفگذاری شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمید رضا اسلامی روز چهارشنبه با حضور در خبرگزاری ایرنا مرکز زنجان به مناسبت روز خبرنگار، افزود: طبق برنامه ریزی ها افتتاح چندین مدرسه و پروژه در هفته دولت و هفته اول مهر امسال در دستور کار است.

وی با بیان اینکه در هفته دولت امسال پنج پروژه افتتاح خواهد شد، اضافه کرد: از این تعداد سه پروژه به صورت کامل نهایی شده است و مابقی نیز تلاش می شود به زمان اعلام شده جهت افتتاح برسد.

این مسوول با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید حدود ۱۱۸ کلاس درس به آموزش و پروش تحویل خواهد شد، ادامه داد: البته این تعداد قابلیت افزایش دارد و تحقق این هدف به تخصیص اعتبارات لازم در سال جاری مربوط می شود و در صورت جذب اعتبارات کافی، امکان رسیدن به رکورد تحویل ۲۰۰ کلاس درس نیز وجود دارد.

اسلامی خاطر نشان کرد: همچنین در طرح شهید عجمیان بهسازی، شاداب سازی، نظافت و رسیدگی به مدارس قدیمی و توزیع ایزوگام برای مناطق ۱۴ گانه استان در حال انجام است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان خاطر نشان کرد: کمبود مدارس در شهرک های اقماری و حاشیه شهر نمود دارد که البته باید توجه داشت شمار دانش آموزان که پیش از این منفی بود اکنون افزایشی شده و همین نیاز به ایجاد فضاهای جدید را ضروری کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha