۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۴۶
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85206563
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۲۹ مقاله به پنجاه و چهارمین کنفرانس ریاضی ایران ارسال شد

زنجان - ایرنا - مدیر روابط عمومی دانشگاه زنجان از میزبانی این دانشگاه برای برگزاری پنجاه و چهارمین کنفرانس ریاضی ایران خبر داد و گفت: در مجموع ۵۲۹ مقاله از سوی هزار و ۱۲۸ نفر به این کنفرانس ارسال شده است.

علی سپهری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع مقاله های ارسال شده به پنجاه و چهارمین کنفرانس ریاضی ایران، ۴۴۴ مقاله مود پذیرش قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کنفرانس ریاضی ایران در پنجاه و سه سال گذشته با وجود همه سختی ها برگزار شده است، گفت: در این دوره گروه ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه زنجان این افتخار را دارد تا میزبان پنجاه و چهارمین دوره مهمترین رویداد علمی ریاضی کشور در روز اول تا سوم شهریور جاری باشد.

کنفرانس سالانه ریاضی ایران مهمترین و قدیمی‌ترین گردهمایی ریاضی کشور است که در آن محققان، دانشجویان و اساتید داخل و خارج کشور آخرین یافته های علمی خود را ارائه می کنند.

اولین کنفرانس ریاضی کشور به همت دانشگاه شیراز و در فروردین سال ۱۳۴۹ برگزار شد که مهمترین دستاورد آن پیشنهاد تاسیس انجمن ریاضی ایران بود پس از آن، این کنفرانس همه ساله پذیرای خیل عظیمی از محققان داخل و خارج کشور بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha