استاندار لرستان: افتخارآفرینی‌های سرتیپ «اسکندر بیرانوند» در تاریخ ماندگار است

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: افتخار آفرینی و پیروزی در عملیات‌های غرورآفرین به فرماندهی زنده یاد امیر سرتیپ «اسکندر بیرانوند» در تاریخ کشور و ذهن مردم ماندگار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا "فرهاد زیویار" روز سه‌شنبه در آیین تشییع امیر سرتیپ اسکندر بیرانوند اظهار کرد: عیار انسان‌های بزرگ در شرایط سخت، مشخص می‌شود و زنده یاد بیرانوند یکی از فرماندهان و مردان بزرگ معاصر بود.

وی بیان کرد: افتخارآفرینی و پیروزی در عملیات‌های غرورآفرین این فرمانده دفاع مقدس از جمله عملیات فتح‌المبین همراه با ایثارگری سایر رزمندگان اسلام، در تاریخ کشور و ذهن مردم ماندگار است چراکه این فرمانده شجاع، روزهایی که کشور دچار سخت‌ترین تهدیدها شده بود پا به میدان گذاشت و دلاورمردانه جنگید.

استاندار لرستان ادامه داد: امروز مردم قدرشناس استان به پاس غیرت‌مندی‌ و دلاوری‌های این بزرگمرد گرد هم آمدند و با وی وداع گفتند که این امر بیانگر ارزش زحمات و خدمات زنده یاد امیر سرتیپ بیرانوند و محبوبیت وی بین مردم است.

استاندار لرستان: افتخارآفرینی‌های سرتیپ «اسکندر بیرانوند» در تاریخ ماندگار است

امیرسرتیپ دوم "اسکندر بیرانوند" فرمانده سابق لشکر ۸۴ لرستان صبح روز یکشنبه بر اثر کهولت سن در خرم آباد درگذشت.

مراسم تشییع پیکر پاک امیر سرتیپ بیرانوند صبح امروز سه‌شنبه ۳۱ مرداد ماه با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان استان، از محل مسجد توسلی خرم آباد تشییع و در بهشت هشتم به خاک سپرده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha