۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۳۲
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 85201782
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار لرستان: آزادگان، سربلندی را برای کشور به ارمغان آوردند

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان با صدور پیام تبریک سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: آزادگان پس از تحمل سال ها رنج اسارت، سربلندی را برای کشور به ارمغان آورده اند.

به‌ گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان در پیام " فرهاد زیویار" آمده است: ۲۶ مردادماه، سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی تجلی صبر، استقامت و بردباری آزادگان سرافراز میهن است.

این پیام می افزاید: این روز تاریخی در تقویم نظام جمهوری اسلامی ایران یادآور درس ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن است، رزمندگانی که به تأسی از حضرت زینب (س) در برابر شکنجه‌های دشمن ایستادگی کردند، با تکیه بر ایمان الهی، زیر شکنجه‌های دشمن با صبر و بردباری پای انقلاب و ارزش‌های انقلاب ایستادند و سربلندی را برای ملت ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

زیویار تصریح کرده است: اینجانب این روز بزرگ و تاریخی را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شهیدپرور ایران اسلامی، آزادگان سرافراز و خانواده‌های ایشان به ویژه اسوه‌های صبر و استقامت استان لرستان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند باری‌تعالی سلامتی و سربلندی را برای این عزیزان خواستارم.

استان لرستان ۶ هزار و ۵۴۴ شهید، ۹۸ هزار و ۸۳۷ ایثارگر، ۲هزار و ۹۵۱ نفر جانباز زیر ۲۵درصد، ۶ هزار و ۳۷۹ جانباز ۲۵ تا ۷۰ درصد، ۲۶۳ جانباز ۷۰ درصد به بالا، همچنین ۸۳۷ نفر آزاده تقدیم انقلاب و نظام کرده است و ۶ هزار و ۲۵۰ فرزند شهید دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha