پرسپولیس برای سرلک ریسک نمی‌کند

تهران- ایرنا- باشگاه پرسپولیس بابت استفاده از هافبک خود ریسک نخواهد کرد و منتظر تعیینِ تکلیف این بازیکن است.

به گزارش ایرنا، طبق قوانین فوتبال ایران، میلاد سرلک هافبک تیم فوتبال پرسپولیس از ابتدای شهریور مشمول خدمت سربازی است. این در حالی است که شماره ۱۰ پرسپولیس در اردوهای قبلی تیم ملی حضور داشته و از شانس بالایی برای ملی‌پوش شدن برخوردار است تا در این صورت به عنوان سرباز ملی‌پوش به کار خود در تیمش ادامه دهد.

این در حالی است که تا زمان اعلام فهرست رسمی تیم ملی برای اردوی بلغارستان، وضعیت این بازیکن مبهم است.

فرشید طاهری مسوول کمیته نقل و انتقافلات سازمان لیگ در رابطه در مورد این موضوع اعلام کرده که " آخرین مدرک ارائه شده از سوی باشگاه پرسپولیس گویای آن است که میلاد سرلک تا یک شهریور مجوز دارد و اگر این باشگاه تصمیم دارد تا مجوز حضور این بازیکن را پس از تاریخ اعلام شده تمدید کند باید از سازمان نظام وظیفه مدرک جدیدی را ارائه کند."

سرخپوشان روز پنجشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی مقابل ذوب آهن به میدان می‌روند. این در حالی است که پرسپولیسی‌ها بابت وضعیت این بازیکن استعلام گرفتند و منتظر جواب هستند تا وضعیت سرلک مشخص شود اما سرخپوشان بابت استفاده از این بازیکن ریسک نخواهند کرد.

پرسپولیس برای سرلک ریسک نمی‌کند

سرلک یکی از با ثبات‌ترین بازیکنان پرسپولیس در یکی دو فصل اخیر بوده و جایگاه ویژه‌ای در ترکیب تیم یحیی گل‌محمدی دارد اما سرخپوشان در پست او از حضور سینا اسدبیگی و مسعود ریگی هم بهره‌مند هستند و به این دو بازیکن آماده باش داده شده تا در صورت نیاز از ابتدا مقابل ذوب به میدان برود.

نکته جالب این ماجرا برخورد گل‌محمدی در مواجهه با این مشکل بود. سرمربی پرسپولیس همان ابتدا به این بازیکن اعلام کرده که انقدر باید خوب باشد تا به تیم ملی دعوت شود و در غیر این صورت راهی پادگان خواهی شد. این رفتار حرفه‌ای گل‌محمدی در نوع خود جالب است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha