۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۴۱
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85206784
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۹ پایگاه فوریت های پزشکی کردستان آماده خدمات رسانی به زائران اربعین است

سنندج- ایرنا- سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: ۶۹ پایگاه فوریت های استان در حالت آماده باش برای ارائه خدمات فوریتی پزشکی به زائرن اربعین حسینی است.

حسین جعفری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مدیریت با بسیج نیروها و امکانات از قبیل ناوگان لجستیک ۱۱۵، کدهای پایگاه جاده ای، اتوبوس آمبولانس، موتورلانس فوریت ها، اورژانس هوایی و خودروهای فرماندهی اورژانس در حالت آماده باش کامل برای ارائه خدمات فوریتی پزشکی به زائرین عزیز اربعین حسینی است.

وی همچنین به پشتیبانی اورژانس ۱۱۵ استان زنجان با استقرار چهار کد آمبولانس و نیروهای فوریت های پزشکی در مسیر های پیش بینی شده اشاره کرد.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان اضافه کرد: چهار کد آمبولانس شهری ناوگان لجستیک ۱۱۵ اورژانس در مریوان و پایگاه مرزی و همچنین سه پایگاه جاده ای برای خدمات به زائران در نظر گرفته شده است.

جعفری یادآور شد: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با ظرفیت ۱۰ تخت، سه دستگاه موتورلانس، اورژانس هوایی و خودروهای فرماندهی از جمله تهمیدات و پیش بینی های انجام شده است.

مزر باشماق در ۱۵ کیلومتری غرب مریوان و شهر مریوان در ۱۰۹ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha