۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۴۷
کد خبر: 85206800
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۱۰ فقره سرقت در اراک 

۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۴۷
کد خبر: 85206800
دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۱۰ فقره سرقت در اراک 

اراک - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: در عملیات مأموران انتظامی شهرستان اراک، سارق اماکن خصوصی دستگیر و به ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد.

به گزارش روز سه‌شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ داود صفاری زاده در تشریح این خبر، افزود: در پی وقوع چند ‏فقره سرقت اماکن خصوصی، تلاش برای دستگیری سارق یا سارقان ‏در دستورکار مأموران انتظامی اراک قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: مأموران انتظامی کلانتری ۱۵ اراک، پس از انجام اقدامات پلیسی یک نفر سارق را در این زمینه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، در ‏یک عملیات غافلگیرانه، دستگیر کردند.‏

سرهنگ صفاری زاده یادآور شد: این سارق سابقه دار در تحقیقات تکمیلی پلیس چاره‌ای به جز بیان حقیقت نداشت و در پایان به ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان اراک اعتراف کرد.

وی با اشاره به شناسایی و دستگیری فردی که در خرید اموال مسروقه با سارق مذکور همکاری داشته است اظهار کرد: در بازرسی مأموران از مخفیگاه این فرد، تعدادی از اموال مسروقه کشف و پس از شناسایی مالباختگان، به آنان تحویل داده شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اراک در پایان با تأکید بر عمل به هشدارهای پلیسی و رعالیت نکات ایمنی به منظور پیشگیری از وقوع چنین سرقت‌هایی از سوی شهروندان افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha