۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۳۰
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85206883
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درگیری ارتش و عناصر تروریستی در پاکستان ۱۰ کشته برجای گذاشت

اسلام‌آباد - ایرنا - ارتش پاکستان اعلام کرد که درپی درگیری نیروهای امنیتی با عناصر تروریستی در «وزیرستان جنوبی» در شمال غرب این کشور ۶ نظامی پاکستان و چهار نفر از مهاجمان کشته شدند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از منابع رسمی پاکستان، تازه‌ترین حمله به نظامیان این کشور در مناطق خشونت زده وزیرستان در نزدیکی مرز مشترک با افغانستان درحالی صورت می‌گیرد که مسوولان امنیتی پاکستان مدعی هستند که عناصر تروریستی پس از انجام این قبیل حملات و بمب‌گذاری به سرعت به خاک افغانستان متواری می‌شوند. هیات حاکمه موقف افغانستان اتهامات پاکستان را رد کرده و از اسلام‌آباد مطالبه می‌کند که مشکلات این کشور ریشه داخلی دارد و نباید دیگران را مسوول کم کاری خود بداند.

روابط عمومی ارتش پاکستان لحظاتی قبل با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ۶ نظامی این کشور درپی تبادل سنگین آتش با عناصر تروریستی در بخش "آسمان منزا" واقع در وزیرستان جنوبی جان باختند و در این درگیری ۴ نفر از تروریست‌ها نیز کشته شدند.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت حمله امروز به نیروهای ارتش پاکستان را برعهده نگرفته است در عین حال گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان طی ماه‌های اخیر مسوولیت بسیاری از عملیات‌های بمب‌گذاری و انتحاری را در این مناطق برعهده گرفته است.

شنبه شب گذشته در اثر انفجار بمب در وزیرستان شمالی در شمال غرب پاکستان ۱۱ کارگر کشته شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha