۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۴۳
کد خبرنگار: 3099
کد خبر: 85206894
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لاپید: وضعیت امنیتی بدتر شده است/ شاهد آمار غم انگیزی هستیم

تهران- ایرنا- در سایه شدت گرفتن عملیات ضد صهیونیستی مبارزان فلسطینی در کرانه باختری رود اردن و قدس اشغالی و افزایش تلفات صهیونیستها، رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با حمله دوباره به کابینه راست افراطی این رژیم به ریاست «بنیامین نتانیاهو» گفت که از زمان روی کار آمدن این کابینه، وضعیت امنیتی به شدت بدتر شده است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، «یائیر لاپید» نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی با انتقاد شدید از سیاست های کابینه کنونی این رژیم و با اشاره به شمار تلفات صهیونیستها در جریان عملیات های مختلف ضد صهیونیستی مردم و مبارزان فلسطینی بویژه در کرانه باختری رود اردن افزود: شاهد ارقام و آمار غم انگیزی هستیم.

وی روز گذشته نیز در جمع معترضان به سیاست های کابینه نتانیاهو بویژه لایحه تغییرات قضایی که کابینه قصد تصویب مفاد آن در کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی را دارد، گفت که این کابینه به رئیس ستاد مشترک ارتش (رژیم اسرائیل) حمله کرد، زیرا از حقیقت متنفر است...مشکل در آمادگی ارتش نیست بلکه مشکل در نتانیاهو است.

رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی همچنین درباره درخواست برخی نمایندگان احزاب اپوزیسیون برای پیوستن به کابینه نتانیاهو به منظور توقف طرح لایحه قضایی گفت که هرگز به یک کابینه وحدت نخواهد پیوست.

لاپید همچنین از هم پیمانان نتانیاهو به خاطر حملات اخیر آنها به فرماندهان عالی رتبه رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.

هم پیمانان نتانیاهو گفته بودند که فرماندهی ارتش این رژیم در قبال نیروهای ذخیره که در اعتراض به لایحه تغییرات قضایی پیوستن به خدمت داوطلبانه در ارتش را متوقف کرده اند، تساهل به خرج می دهد.

لاپید پیشتر هم کابینه نتانیاهو را شکست خورده ترین کابینه خواند و با انتقاد از وی ابراز امیدواری کرد که سال آتی شاهد روی کار آمدن کابینه جدید در سرزمین های اشغالی باشد.

بر اساس این گزارش، روسای شهرک‌های صهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی نیز امروز در بیانیه ای خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کردند: اوضاع دیگر قابل تحمل نیست، حملات علیه ما افزایش یافته، مفهوم کنونی امنیت شکست خورده و باید به سرعت تغییر کند.

قرار است روسای شهرک‌های صهیونیستی در کرانه‌ باختری امروز تجمعی اعتراضی در مقابل مقر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی برگزار کنند.

آن‌ها در بیانیه‌ای اعلام کردند که این تجمع در اعتراض به وخیم شدن اوضاع امنیتی و افزایش عملیات فلسطینی‌ها است.

در همین حال، رسانه های صهیونیستی با اذعان به ناتوانی رژیم صهیونیستی در مقابله با پاسخ کوبنده مبارزان فلسطینی به جنایات این رژیم در کرانه باختری و قدس اشغالی نوشتند که هیچ راه حل جادویی در کرانه باختری وجود ندارد و ارزیابی در دستگاه های امنیتی و نظامی این است که روند تشدید ادامه خواهد داشت.

طی هفته جاری سه صهیونیست در کرانه باختری به هلاکت رسیدند؛ دو نفر از آن‌ها در دو روز پیش در منطقه «حواره» بودند و سومی نیز روز گذشته در منطقه «الخلیل» کشته شد.

جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به عملیات ضد صهیونیستی مبارزان فلسطینی در کرانه باختری اعلام کردند که جوانان فلسطینی قادر به برهم زدن امنیت رژیم صهیونیستی و عبور از سیستم‌ها و سامانه‌های امنیتی این رژیم به رغم آماده باش آنها هستند.

با هلاکت یک صهیونیست دیگر در عملیات تیراندازی در جنوب الخلیل، شمار صهیونیست‌های به هلاکت رسیده در عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان از ابتدای سال جاری تاکنون به ۳۵ نفر افزایش یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha