نمایشگاه تخصصی مبلمان، لوستر و دکوراسیون داخلی در اراک گشایش یافت

اراک - ایرنا - بیست و نهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان، لوستر و دکوراسیون داخلی با حضور مسئولان و فعالان اقتصادی استان مرکزی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این استان در اراک گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی شامگاه سه‌شنبه در حاشیه این آیین، گفت: این نمایشگاه از هم اکنون تا سوم شهریورماه در سالن پارس و پردیس در فضایی به وسعت هفت هزار مترمربع دایر است.

«مهدی رمضانی» افزود: در این نمایشگاه ۷۲ شرکت‌کننده در ۲۱۰ غرفه از سراسر کشور جدیدترین تولیدات خود را در معرض دید عموم قرار داده‌اند.

وی اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در این رویداد به ارائه انواع مبلمان راحتی، کلاسیک و استیل، سرویس خواب، میز غذاخوری، آرایه‌گری داخلی، نورافشان، چراغ‌های روشنایی و تزئینی، آئینه و شمعدان و کالای خواب پرداخته و آخرین دستاوردهای خود را برای ایجاد فرصت رقابتی و فراهم نمودن زمینه لازم مبادلات اقتصادی به معرض دید عموم قرار داده‌اند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی گفت: این نمایشگاه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی نیز گفت: با تلاش جمعی از مدیران و با راهبری استاندار مرکزی، دغدغه‌ها در حوزه کارگری، تولید و مسائل مدیریتی واحدهای تولیدی مرتفع شده و آرامش نسبی در صنعت استان حاکم است.

حسن میرزاخانی افزود: برپایی نمایشگاه سراسری مبل فرصت ارزشمندی در جهت معرفی ظرفیت‌های استان در این حوزه به‌خصوص هنر منبت سمقاور کمیجان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha