فاز نخست بیمارستان یازهرای دزفول تا پایان امسال بهره برداری می‌شود

دزفول-ایرنا- معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: فاز نخست بیمارستان یازهرای دزفول در صورت تامین اعتبار تا پایان امسال بهره برداری خواهد شد.

مهدیه توکلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به طرح‌های این دانشگاه برای هفته دولت افزود: بیمارستان یازهرای دزفول با ۴۷۰ تخت بیمارستانی، در حال حاضر به عنوان بزرگترین طرح درمانی استان خوزستان در حال احداث است و تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی افزود: تاکنون حدود چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای ساخت این بیمارستان هزینه شده و بیش از این مبلغ باید هزینه شود تا به مرحله تکمیل ساختمان و بهره برداری برسد؛ بعد از آن نیز باید تجهیز شود.
توکلی بیان کرد: تلاش دانشگاه بر این است که انتهای بهمن ماه ساختمان را از پیمانکار تحویل موقت بگیرد و انتهای اسفندماه در صورت جذب اعتبارات بهره برداری شود.
وی با بیان اینکه تلاش زیادی برای جذب اعتبار برای ساخت این بیمارستان توسط مسوولان دانشگاه انجام شده است، افزود: برای تامین تشکیلات و نیروی انسانی این بیمارستان با رایزنی‌های صورت گرفته جذب حدود یکهزار نفر به صورت مستقیم در برنامه است البته اشتغال غیرمستقیم نیز خواهد داشت.

فاز نخست بیمارستان یازهرای دزفول تا پایان امسال بهره برداری می‌شود

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول اظهارکرد: جذب نیروی انسانی برای بیمارستان یازهرا نیز از طریق آزمون انجام می‌شود ضمن اینکه جذب نیروهای خدماتی و حراست به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.
وی افزود: برای تامین تجهیزات این بیمارستان پیگیری های فراوانی از طریق وزارت بهداشت و هیات امنا در حال انجام است.
توکلی گفت: احداث ساختمان، جذب نیروی انسانی و تجهیزات بیمارستان یازهرای دزفول سه محوری هستند که با تلاش مسوولان دانشگاه به طور همزمان در حال پیشرفت هستند.
وی ادامه داد: در مصوبات سفر هیات دولت به دزفول، چهار هزار میلیارد ریال برای ساخت بیمارستان یازهرا(س) اختصاص یافت که ۵۵۰ میلیارد ریال آن جذب شده و بقیه آن نیز در حال جذب است.
معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول تصریح کرد: سازمان امور بیمارستانی وقتی اقدام به جذب نیرو می‌کند که طرح به ۸۰ درصد برسد؛ با این وجود با پیگیری‌های فراوان مقرر شده جذب نیرو با ۷۰ درصد پیشرفت انجام شود؛ این موضوع در مرحله انتهایی تصویب تشکیلات است که به محض تصویب نهایی نسبت به جذب منابع انسانی اقدام خواهد شد.
وی با پیش بینی برگزاری آزمون استخدامی این بیمارستان در زمستان افزود: جذب نیروها از طریق آزمون انجام می‌شود و اطلاعات مربوطه از طریق سایت دانشگاه اعلام خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha