نتایج بازی مقدماتی  کشوری هندبال دانش آموزان دختر در یاسوج اعلام شد

یاسوج-ایرنا- رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: نتایج سومین روز مسابقات هندبال دانش آموزی دختر سراسر کشور به میزبانی شهر یاسوج در ۱۱ بازی از مرحله مقدماتی (دوره ای) اعلام شد.

به گزارش ایرنا، "سید ولی موسوی" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در این دوره از مسابقات تیم هندبال خراسان رضوی ۱۶-۱۲ بر تیم قزوین به پیروزی رسید.

موسوی ادامه داد: تیم هندبال استان اصفهان با نتیجه ۲۰-۴ بر تیم البرز ،تیم هندبال بوشهر ۱۹_۱۳بر تیم سمنان، تیم هندبال یزد با نتیجه ۲۰-۱۲ بر تیم هرمزگان، تیم هندبال قم با نتیجه ۳۲-۱۲بر تیم شهرستانهای تهران،تیم هندبال استان تهران با نتیجه ۱۸-۱۴ بر تیم مازندران، تیم هندبال کردستان با نتیجه ۱۱-۹ بر تیم زنجان،تیم هندبال آذربایجان شرقی با نتیجه ۱۸-۳ بر تیم مرکزی، تیم هندبال خوزستان با نتیجه ۱۴- ۱۲بر تیم خراسان شمالی، تیم هندبال استان فارس با نتیجه ۲۴-۱۰ بر تیم کرمان و تیم هندبال همدان با نتیجه ۱۴-۱۰بر تیم کرمانشاه به پیروزی رسید.

در بازی های مرحله مقدماتی روز اول این رقابت ها تیم هندبال خراسان رضوی با نتیجه ۱۰ بر۹، مقابل کرمان و تیم قزوین با نتیجه ۱۴به پنج برابر همدان پیروز شد.

مسابقات ورزشی دختران دانش آموز در مقطع متوسطه اول در ۲ رشته هندبال و طناب زنی، از روز یکشنبه ۲۹ مرداد تا سوم شهریور در یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد با حضور یک هزار دانش آموز، ناظر، داور و عوامل اجرایی در حال برگزاری است.

دانش آموزان تیم هندبال دختران از ۲۳ استان و در رشته طناب زنی از ۱۶ استان در این رقابت ها شرکت می کنند.

تیم هندبال دانش آموزان پسر کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی یاسوج (از ۲۱ تا ۲۸ مرداد) با برد مقابل تیم اصفهان موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات هندبال دانش آموزان پسر کشور شد.

رقابت های ورزش دانش آموزی در ۲ رشته هندبال و طناب زنی برای نخستین مرتبه در تاریخ آموزش و پرورش این استان از ۲۱ مردادماه جاری به میزبانی شهر یاسوج برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha