۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۱۵
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85208173
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۳ طرح عمرانی شهرستان زنجان در هفته دولت افتتاح می‌شود

زنجان - ایرنا - فرماندار زنجان گفت: ۹۳ طرح و پروژه با اعتبار یک هزار و ۹۸۹ میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان در هفته دولت امسال به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پرویز خالقی روز چهارشنبه در شورای اداری شهرستان زنجان، افزود: عمده این پروژه ها در بخش های کشاورزی، تأسیسات زیربنایی شهری و روستایی و تامین آب شرب روستایی است.

وی اظهار کرد: علاوه بر طرح های قابل افتتاح، عملیات اجرایی ۱۰۲ پروژه جدید نیز با سه هزار و ۳۰۵ میلیارد ریال طی هفته دولت در سطح شهرستان زنجان آغاز می‌شود.

فرماندار شهرستان زنجان گفت: مجموع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه ای (عمرانی) این شهرستان در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه گذشته بیش از ۵۰ درصد رشد یافت.

پرویز خالقی افزود: مجموع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای (عمرانی) شهرستان زنجان در سال ۱۴۰۱ برای ۱۰۹ پروژه بیش از سه هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال بود که این رقم در ابتدای امسال به بیش از چهار هزار و ۸۲۹ میلیارد ریال افزایش یافته است که اعتبار لازم برای تکمیل و اجرای ۱۱۸ طرح و پروژه مختلف را پوشش خواهد داد.

فرماندار زنجان ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: مسئولان باید برای خدمت‌رسانی تلاش کنند و از ظرفیت‌ها به خوبی بهره ببرند.

وی خاطرنشان کرد: جامعه امروز نیازمند خدمات شبانه‌روزی و کار و تلاش جهادی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha