تقاضای ۵۵ نفر از مردم مشهد در نمایشگاه دستاوردهای دولت رسیدگی شد

مشهد-ایرنا- سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری خراسان رضوی گفت: درخواستهای مربوط به ۵۵ نفر از مراجعه کنندگان در نمایشگاه دستاوردهای دولت که به صورت چهره به چهره با استاندار دیدار کرده بودند رسیدگی شد.

محسن نجات روز چهارشنبه در حاشیه این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم با عنوان "با هم ساختیم" یک فرصت ویژه برای ارتباط گیری همه اعضای دولت در خراسان رضوی با مردم بوده است به طوری که استاندار خراسان رضوی نیز در این نمایشگاه حضور یافت، برای چند ساعت وقت گذاشت و به صورت چهره به چهره با مردم گفت و گو کرد و برای رسیدگی به تقاضاهای آنان، بر انجام اقدامات ویژه در این خصوص تاکید کرد.

وی اضافه کرد: بیش از ۴۵ دستگاه اجرایی به همراه مدیران و معاونان آنها در غرفه های مختلف نمایشگاه دستاوردهای دولت خراسان رضوی حضور یافتند و به صورت مستقیم با مردم گفت و گو کرده و به مشکلات و تقاضاهای آنان رسیدگی کردند.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری خراسان رضوی گفت: یکی از مسوولیتهای این دفتر ارتباط با مردم است که فرم های مربوطه به خواسته های مردم از دستگاه های اجرایی در نمایشگاه دستاوردهای دولت توزیع و پس از جمع آوری، فرم‌ها در سامانه سامد ثبت شد که ظرف ۱۰ روز آینده پیگیری و به آنها پاسخ داده خواهد شد.

نجات افزود: استاندار خراسان رضوی نیز اداره کل عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات استانداری را به انجام یک سری پیگیریهای ویژه در خصوص درخواستهای مردمی موظف کرد.

نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم در خراسان رضوی روزهای ۳۱ مرداد ماه و اول شهریور ماه در ساختمان شمس عرصه میدان شهدا مشهد دایر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha