بیشترین طرح‌های افتتاحی هفته دولت در چهارمحال و بختیاری مختص لردگان است

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به پیش‌بینی افتتاح ۷۳۳ طرح در هفته دولت گفت: بیشترین طرح‌های افتتاحی هفته دولت در استان به شهرستان لردگان تعلق دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی زاهدی روز چهارشنبه در نشست خبری هفته دولت تاکید کرد: در این هفته ۹۵۳ طرح با ۵۹۶ هزار و ۸۴۱ میلیارد و ۷۵۵ میلیون ریال در استان کلنگ‌زنی، افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

وی افزود: بیشترین طرح‌های کلنگ‌زنی چهارمحال و بختیاری در هفته دولت سال‌جاری با ۶۵ پروژه مختص شهرستان لردگان و کمترین آن‌ها با ۱۵ طرح مربوط به شهرستان کیار است.

زاهدی تصریح کرد: در هفته دولت سال‌جاری بیشترین طرح‌های افتتاحی مربوط به شهرستان لردگان تعداد ۱۵۳ پروژه است.

زاهدی تصریح کرد: سال گذشته با ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار ۵۹ طرح درآمدزایی پایدار و اشتغال‌زایی در روستاهای چهارمحال و بختیاری انجام شد.

وی یادآور شد: سال گذشته تعداد قابل‌توجهی خودرو سنگین و نیمه‌سنگین و سایر ماشین‌آلات راهداری به دهیاری‌های چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا، همزمان با هفته دولت سال‌جاری ۹۵۳ طرح با ۵۹۶ هزار و ۸۴۱ میلیارد و ۷۵۵ میلیون ریال در چهارمحال و بختیاری کلنگ‌زنی، افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

هشتم شهریورماه ۱۳۶۰ رییس‌جمهور وقت محمدعلی رجایی به‌همراه نخست وزیر حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر بر اثر انفجار در دفتر نخست‌وزیری به درجه رفیع شهادت نائل شدند و به‌همین مناسبت دوم تا هشتم شهریورماه به‌عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha