۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۳۶
کد خبر: 85208369
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: مسکن اصلی‌ترین مساله هرمزگان است

۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۳۶
کد خبر: 85208369
استاندار: مسکن اصلی‌ترین مساله هرمزگان است

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان گفت: مسکن اصلی‌ترین مساله این استان است و توان خود را برای اتمام طرح در زمان وعده داده شده توسط رییس جمهور به‌کار گرفته‌ایم.

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی روز چهارشنبه در نشست شورای مسکن هرمزگان با انتقاد از وضعیت احداث نهضت ملی مسکن در این استان، افزود: ۶ ماه دوم سال فرصتی طلایی برای رساندن این طرح به نقطه‌ای مطلوب در هرمزگان است که نهادهای متولی همچون راه و شهرسازی مکلف شده‌اند همه اقدام‌ها و نظارت‌های لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: چنانچه بتوان از این فرصت زمانی ۶ ماهه بهترین بهره را در روند اجرا برد و طرح نهضت ملی مسکن را به جایی رساند می‌توان آن را بر سر زمان وعده داده شده توسط رییس جمهور به اتمام رساند.

رییس شورای مسکن هرمزگان خاطرنشان کرد: در غیر این صورت گرمی هوا و تورم سالانه اثر خود را خواهند گذاشت و هزینه‌ها افزایش خواهد یافت و با مشکل روبرو خواهیم شد.

دوستی با بیان اینکه عملیات احداث همه واحدهای نهضت ملی مسکن هرمزگان باید در شهریور ماه آغاز شده باشد، گفت: امیدواریم بتوانیم عملیات شست و پنج هزارمین واحد مسکن طرح نهضت ملی مسکن را با حضور رییس جمهور آغاز کنیم.

استاندار هرمزگان درخصوص آورده متقاضیان هم گفت: بسته تشویقی برای اینکه مردم سرمایه‌های خود را وارد این طرح کنند تدوین و اعلام شود.

دوستی بیان کرد:‌ بدون منابع و توان مالی پیگیری‌ها و تلاش‌ها به جایی نخواهد رسید و فلسفه تدوین و اعلام این بسته مالی هم این است که مردم دارایی‌های خود را تبدیل به سرمایه کرده و برای اجرای نهضت ملی مسکن بیاورند.

وی همچنین از برخی مدیران که بدون مطالعه دستور نشست حاضر شده بودند انتقاد کرد و اشاره کرد: مبنای کار در این زمینه سامانه تم بوده و به فرمانداران اعلام شود تا بر مبنای آن عمل کنند.

رئیس نشست شورای مسکن هرمزگان با اشاره به مسکن ۱۷۰ واحدی بنیاد سازان میناب گفت: چنانچه عدد انشعاب‌های وصل شده را ندارید به صورت صریح اعلام کنید و اگر صورت جلسه را نخوانده‌اید چرا در نشست حاضر شده‌اید.

دوستی با انتقاد از برخی مسوولان در این نشست خطاب به مسوول دیگری هم گفت: آمار دقیق بدهید و اگر ندارید بپرسید و بیان کنید و وقت ما را نگیرید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha