۲ شهریور ۱۴۰۲، ۰:۱۲
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 85208564
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشدار کتائب حزب الله عراق به نیروهای آمریکایی

۲ شهریور ۱۴۰۲، ۰:۱۲
کد خبر: 85208564
هشدار کتائب حزب الله عراق به نیروهای آمریکایی

بغداد- ایرنا- کتائب حزب الله عراق با هشدار به نیروهای نظامی آمریکا در این کشور تاکید کرد که پروژه‌های مخرب این نیروها در منطقه را بر هم خواهد زد.

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا، کتائب حزب الله عراق در بیانیه‌ای با اشاره به تحرکات اخیر نیروهای نظامی آمریکا در عراق، افزود: تحرکات کاروان‌های نظامیان اشغالگر آمریکا در برخی شهرهای عراق گواه روشنی بر گستاخی و نیات دشمن برای حفظ نیروهای رزمی متجاوز خود در کشور است.

در ادامه این بیانیه آمده است: این نیروها از نظر تجهیزات و تعداد در مقایسه با آنچه که ارتش آمریکا قبل از اینکه در سال ۲۰۱۱ با شکست اخراج شد برتری ندارند، ضمن آنکه توانایی روزافزون مقاومت اسلامی نسبت به آن زمان رشد کرده و از توان خود فراتر رفته است.

این بیانیه می‌افزاید: آنها بدانند که قدرت نمایی برای آنها سودی ندارد و اگر مقاومت تصمیم به مبارزه بگیرد پروژه‌های خبیث آنها در منطقه را درهم خواهد شکست تا عراق آخرین سنگر آنها در دنیای چند قطبی باشد.

تحرکات نظامی و جا به جایی مستمر نیروهای نظامی آمریکا در عراق نگرانی مردم و فعالان سیاسی و نظامی این کشور را برانگیخته است؛ این تحرکات باتوجه به مصوبه مجلس عراق مبنی بر خروج نیروهای نظامی خارجی از این کشور واکنش احزاب و چهره‌های سیاسی عراق را بدنبال داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha