۲ هزار مددجوی کمیته امداد میهمان موکب سپاه استان البرز در کربلا هستند

کرج - ایرنا - جانشین مسوول موکب امام حسن مجتبی (ع) سپاه استان البرز گفت: امروز در نخستین روز از برپایی این موکب ۲ هزار مددجوی کمیته امداد سراسر کشور میهمان این موکب هستند.

سرهنگ پاسدار «غلام قربانی» روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: موکب امام حسن مجتبی (ع) سپاه استان البرز برای چندمین سال متوالی به عنوان بزرگترین موکب استان با کمک خیرین در کربلا برپا شده است.

وی اظهار کرد:برای خدمات رسانی هر چه بهتر در موکب امام حسن مجتبی (ع) هشت کمیته در بخش های مختلف همچون تغذیه، اسکان، بهداری، خدمات، فنی و مهندسی، فرهنگی، نذورات، انتظامات و خواهران تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه این موکب ظرفیت پذیرش و اسکان شبانه روزی پنج هزار زائر خواهر و برادر را دارد، گفت: کمیته بهداری این موکب به صورت سه شیفته با حضور ۲۰ پزشک فعال است.

قربانی پذیرایی میان وعده از زائران را با توزیع میوه، شربت، چای و خاکشیر عنوان کرد و افزود: روزانه پنج هزار و ۵۰۰ پرس صبحانه، ناهار و شام در این موکب تهیه و توزیع می شود.

وی با بیان اینکه در موکب امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ۲۴۰ خادم خانم و آقا خدمات رسانی می کنند، تصریح کرد: ۴۰ نفر از این خادمان خانم ها برای خدمات رسانی به زائران خانم هستند.

وی یادآور شد: سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز علاوه بر راه اندازی موکب امام حسن مجتبی (ع) که در صحن عقیله مستقر شده، یک موکب دیگر در عمود ۱۴۱۸ برای اسکان و پذیرایی روزانه ۵۰۰ نفر را راه اندازی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha