۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۲۲
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85212110
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برپایی ۹ موکب هیات رزمندگان اسلام استان البرز در مسیر نجف تا کربلا

کرج - ایرنا - دبیر قرارگاه اربعین هیأت رزمندگان اسلام استان البرز گفت: ۹ موکب‌ به منظور ارایه خدمات رفاهی، فرهنگی و بهداشتی به زائران کربلا در مسیر طریق الحسین (ع) مستقر شدند.

«حمزه قزلباش» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص فعالیت موکب‌های هیأت رزمندگان اسلام استان البرز، افزود: در این مواکب ۴۰۰ نفر از خادمان هیات های رزمندگان اسلام استان البرز خدمات رسانی می کنند.

وی با اشاره به اسامی مواکب؛ از جمله انصارالامام در نجف، مسجد حنانه، نورالشهداء در عمود ۹۹۱، اظهار کرد: همچنین مواکب فاطمه الزهرا (س) در عمود ۵۳۱، محبان الرضا(ع) در نجف بعد از پل شهید حکیم گاراژ بغداد ، فاطمیون در عمود ۹۹۱، جوادالائمه (ع) در عمود ۱۴۰۴، حضرت علی اکبر(ع) در کربلا صحن عقیله و انصار المهدی ( عج) در نجف جنب مقبره شاید حکیم، شهید شاطری در نجف شارع الحولی مستقر شدند.

قزلباش در خصوص خدمات ارائه شده در این مواکب، بیان کرد: مواکب فاطمه الزهرا(س) رزمندگان شرق کرج و انصارالمهدی (عج) شهرستان طالقان بوده است که هر کدام ظرفیت اسکان ۵۰۰ زائر را دارند، در این میان دیگر مواکب نیز تا ۲ هزار نفر را اسکان می‌دهند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه موکب های یاد شده علاوه بر خدمات رفاهی و پذیرایی از زائرین اباعبدالله (ع) خدمات فرهنگی هم به آن ها ارائه می‌کنند، یادآور شد: از جمله این خدمات رفاهی می‌توان به برپایی خیمه معرفت، سخنرانی و عزاداری اشاره کرد.

دبیر قرارگاه اربعین هیأت رزمندگان اسلام استان البرز دیگر خدمات ارائه شده در مواکب را در زمینه خدمات ویلچر برای سالمندان ، واکس صلواتی، آرایشگاه صلواتی، خیاطی صلواتی، پخت نان،خشکشویی رایگان، ارائه امکانات بهداشتی و درمانی شامل دارو برشمرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha