چهارهزار و ۶۰۰ میلیارد ریال وجه خرید تضمینی به حساب گندمکاران آذربایجان شرقی واریز شد

تبریز- ایرنا- مدیرشعب بانک کشاورزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه واریز وجوه خرید تضمینی گندم در استان آذربایجان شرقی شدت گرفت، گفت: تاکنون چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال وجه خرید تضمینی گندم به حساب گندمکاران استان واریز شده است.

جواد صمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تا امروز بیش از ۳۶۱ هزار تن گندم به ارزش ۵۴هزار میلیارد ریال خریداری شده که بلافاصله پس از تخصیص، مبالغ دریافتی به حساب گندمکاران واریز می شود.

وی گفت: امسال با توجه به افزایش تولید و حجم خرید گندم ، پرداخت وجوه به تدریج و به ترتیب زمان خرید از طرف دولت در اختیار بانک کشاورزی قرار می گیرد.

چهارهزار و ۶۰۰ میلیارد ریال وجه خرید تضمینی به حساب گندمکاران آذربایجان شرقی واریز شد

صمدی افزود: خوشبختانه از اول شهریور تخصیص وجوه خرید گندم استان آذربایجان شرقی شدت گرفت و بانک کشاورزی نیز بلافاصله پس از تخصیص، مبالغ دریافتی را به حساب فروشندگان واریز می کند.

مدیرشعب بانک کشاورزی آذربایجان شرقی اظهار کرد: از آغاز فصل خرید گندم ۶۵ مرکز خرید در استان توسط شرکت های تعاونی روستایی ،سیلوها و کارخانه های آرد سازی از طریق سامانه جامع الکترونیکی خرید تضمینی گندم بانک کشاورزی، در قالب ۹۹هزار و ۳۲۰ محموله از کشاورزان خریداری کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha