فرماندار مراغه: دولت سیزدهم به فرهنگ مقاومت تکیه دارد

مراغه- ایرنا- معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرمانداز شهرستان ویژه مراغه به موفقیت‌های دولت سیزدهم در زمینه‌های مختلفی چون دیپلماسی و تولید داخلی اشاره و بیان کرد: دولت بر فرهنگ مقاومت و ایثار وشهادت تکیه دارد. 

به گزارش ایرنا «داود اسدیان» روز پنج‌شنبه در آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای شهرستان که همزمان با نخستین روز از هفته دولت برگزار شد، افزود: دولت برای بهره‌گیری از ظرفیت داخلی اهتمام جدی دارد و با همان فرهنگ ایثار و شهادت در برابر زورگویان مقاومت می‌کند.

فرماندار مراغه: دولت سیزدهم به فرهنگ مقاومت تکیه دارد

وی با تاکید بر اینکه دولت برای همکاری با دنیا به ویژه کشورهای همسایه آمادگی دارد، اضافه کرد: همکاری ایران با کشورهای دنیا روز به روز در حال گسترش است و تنها چند کشور در فهرست این همکاری‌ها نیست چون این کشورها از مشروعیت لازم برخوردار نیستند.

وی همچنین پیاده‌روی اربعین و امنیت کنونی زائران را مدیون فرهنگ مقاومت و ایثار و شهادت خواند و ادامه داد: بعد از گذشت یکهزار و ۴۰۰ سال نه تنها زیارت اربعین زنده مانده بلکه به برکت خود پاک شهیدان مدافع حرم، امنیت کافی برای زیارت اربعین فراهم است.

فرماندار مراغه با بیان اینکه حدود ۲۰ میلیون زائر در این پیاده‌روی شرکت می‌کنند، افزود: پیام معنوی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی اربعین با حضور این جمعیت میلیونی به جهانیان اعلام می‌شود.

«اسدیان» به فعالیت ۲ موکب این شهرستان نیز در ایام پیش‌رو اشاره کرد و افزود: این موکب‌ها به نمایندگی از مردم شهرستان به زایران حسینی خدمات‌ عرضه می‌کنند.

افتتاح ۹۵ طرح مراغه با ۸۵۴ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در هفته دولت

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار شهرستان ویژه مراغه به افتتاح ۹۵ طرح مراغه با ۸۵۴ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در هفته دولت اشاره کرد و گفت: هفت طرح دیگر با ۱۴۱ میلیارد تومان اعتبار نیز کلنگ‌زنی می‌شود و در مجموع ارزش ۱۰۲ طرح‌ افتتاحی و کلنگ‌زنی شده حدود ۹۹۵ میلیارد تومان است.

«اسدیان» با بیان اینکه طرح‌های افتتاحی شهرستان در هفته دولت امسال بسیار چشمگیر و حجم آنها بیشتر از سال گذشته است، بیان کرد: هفت طرح حوزه راهداری شامل زیرگذر داش‌آتان، پل کهجوق، پل تازه‌کند، تثبیت زیرسازی و روکش آسفالت ورودی مراغه، روکش آسفالت محور گل‌تپه و آغبلاغ فتوحی- پل چکان - پل خطب جزء همین طرح‌هاست.

وی همچنین با قدردانی از تلاش تمامی مسئولان دولتی شهرستان، افزود: امسال حدود ۴۰ کیلومتر از آزادراه مراغه – هشترود نیز زیر بار ترافیک می‌رود که نویدبخش توسعه روزافزون این شهرستان است.

به گزارش ایرنا آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای مراغه همزمان با نخستین روز از هفته دولت و با حضور دولتمردان این شهرستان برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha