۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۴۸
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85209097
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جهاد اسلامی: بازداشت و ترور، مقاومت را متوقف نمی کند

تهران- ایرنا- عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: بازداشت، سرکوب و ترور نمی تواند شعله مقاومت را خاموش کند.

به گزارش ایرنا، "ولید القططی" امروز (پنجشنبه) در گفت وگو با رادیو «القدس» افزود: بازداشت، سرکوب، ترور، یورش به مسجدالاقصی و شهرک سازی ها، تلاشی ناکام از سوی اشغالگران صهیونیست برای خاموش کردن شعله مقاومت و متوقف کردن مبارزه روز به افزایش ملت فلسطین است.

وی با بیان اینکه دشمن صهیونیستی تعادل خود را از دست داده اضافه کرد: جنبش جهاد اسلامی با جدیت کامل با تهدیدهای مداوم رژیم صهیونیستی برخورد می کند و به آن پاسخ می دهد.

القططی با هشدار به اعضای مقاومت درباره تکرار و ادامه سناریوی ترورها توسط رژیم صهیونیستی در داخل و خارج فلسطین گفت: همه این اقدامات، تلاش های تاکتیکی سران تل آویو برای حل و فصل موقت بحران های موجود در این رژیم است.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی از ابتدای تاسیس، کشتار، تخریب منازل و همه شیوه های مجرمانه را آزموده است و نتوانسته ملت فلسطین را از ادامه مبارزه بازدارد و این ناکامی نشانه عمق بحران سیاسی، امنیتی و موجودیتی این رژیم است.

این عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: ملت فلسطین تا آزادسازی کامل خاک خود از تصرف اشغالگران، دست از مبارزه برنمی دارد و همه فعالیت های گروه های مقاومت، تفسیر اراده این ملت است که اقدامات مجرمانه و سرکوبگرانه اشغالگران نمی تواند آن را درهم بشکند.

القططی افزود: ادامه و گسترش جنایت های رژیم صهیونیستی نتوانسته دیدگاه ملت فلسطین را درباره اینکه مقاومت و مبارزه تنها راه آزادسازی، بازگشت و استقلال است را تغییر دهد.

وی ادامه داد: مبارزه و مقاومت ضدصهیونیستی با یک شیب افزایشی به سود ملت فلسطین، امت های عربی و اسلامی و محور مقاومت در جریان است و اشغالگران در بحران و تنگنایی قرار دارند که راه برون رفتی ندارد و این بحران از امنیتی به موجودیتی تبدیل شده است.

پیش تر "آویگدور لیبرمن" رئیس حزب «اسرائیل خانه ماست» در واکنش به عملیات اخیر مقاومت در شهرک «حواره» واقع در شمال کرانه باختری که ۲ صهیونیست کشته شدند، خواستار بازگشت رژیم صهیونیستی به سیاست ترور رهبران حماس شده بود.

در حل حاضر، اوضاع کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با دستیابی به انواع سلاح، پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را با عملیات‌های خود علیه شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده که البته باید تقویت قدرت رزمندگان فلسطینی در غزه و خصوصا اقتدار حزب الله در مرز شمال سرزمین‌های اشغالی را به آن افزود؛ موضوعی که به کابوس صهیونیست‌ها تبدیل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha