۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۰۳
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 85209136
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهره برداری از یک هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال طرح راه و مسکن در لرستان آغاز شد

خرم آباد – ایرنا – مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: بهره برداری از ۳۹۱ واحد مسکن مهر و تاسیسات و ابنیه حوزه راه و شهرسازی با اعتبار یک هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در این استان آغاز شد.

"بهزاد شاکرمی" روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۳۹۱ واحد نیمه کاره مسکن مهر جامانده از دولت قبل در این استان تکمیل و با مجموع اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال در این هفته تحویل داده می شود.

وی اظهار داشت: همچنین پل "بلیلوند" خرم‌آباد که در سیل سال ۹۸ تخریب شده بود، بازسازی و با هدف تسهیل در تردد اهالی ۴۰ روستای منطقه به بهره برداری می رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به هزینه ۵۰۰ میلیارد ریالی احداث این پل ادامه داد: طول این سازه ۱۰۴ متر ، عرض آن ۱۴ متر و با چهار دهنه ۲۶ متری احداث شده است.

شاکرمی یادآور شد: همچنین پل " ابراهیم آباد" نیز با طول ۱۰۰ و عرض ۹ متر و اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال در این هفته بهره برداری می شود.

وی تصریح کرد: همچنین زیرساخت و تاسیسات ۲ مسجد سایت های مسکن مهر کمالوند خرم آباد و الیگودرز با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال تکمیل شده است و همزمان با هفته دولت بهره برداری خواهد شد.

دوم تا هشتم شهریورماه به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت نامگذاری شده که امسال در این هفته بهره برداری از یکهزار طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و خدماتی به ارزش بیش از ۱۰۸ هزار میلیارد ریال در لرستان آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha