تماشای فیلم ویژه «روز کارمند» در خراسان رضوی رایگان شد

مشهد-ایرنا- رییس گروه سینمایی و سمعی – بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: تماشای فیلم در سینماهای استان به مناسبت هفته دولت و روز کارمند در روز چهارم، شهریورماه برای کارمندان دولت رایگان شد و چهار نفر از همراهان آنان نیز می‌توانند نیم بها فیلم تماشا کنند.

سوسن محمدزاده روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این روز پردیس های سینمایی مشهد شامل «هویزه، برفی، مهر کوهسنگی، سیمرغ، پارک بازار، اطلس، گلشن، آفریقا و پردیس سینمایی ویلاژتوریست در طرقبه، سینما مهر در سبزوار و سینما مهدوی در نیشابور» شنبه هفته آینده ، چهارم شهریورماه پذیرای کارمندان به صورت رایگان هستند.

تماشای فیلم ویژه «روز کارمند» در خراسان رضوی رایگان شد

بازگشایی سینما کاشمر

وی اظهار داشت: پروانه بهره برداری برای سینما "ایران" کاشمر از سوی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده است و همزمان با هفته دولت فعالیت خود را آغاز می کند.

رییس گروه سینمایی و سمعی – بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: این سینما متعلق به شهرداری کاشمر است که از سال گذشته غیرفعال شده بود اما با اهتمام شهرداری و موسسه "سینما شهر" دوباره تجهیزات آن نصب، بروزرسانی و آماده بهره برداری شد.

محمدزاده اضافه کرد: سینما "ایران" کاشمر یک سالن نمایش و ۱۷۰ صندلی دارد که برای هفته دولت آماده بهره برداری شده است.

شایان ذکر است، تنها سینمای کاشمر در سال ۱۳۹۷ پس از گذشت ۲۴ سال که در اختیار سازمان هلال‌احمر این شهرستان بود و چند سالی ساختمان آن بلااستفاده رها و تقریباً ویرانه‌ای بیش نبود با پیگیری‌های شورای شهر و دیگر مسوولان شهرستان این ساختمان از مالکیت هلال‌احمر خارج و به شهرداری منتقل شد اما پس از بازسازی و رونق دوباره، در خردادماه سال گذشته دچار آتش سوزی و مجددا غیرفعال شد.

بیشتر بخوانید:

آتش به جان سینما ایران کاشمر افتاد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha