۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۴۵
کد خبر: 85209194
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گلزار شهدای قرچک به مناسبت هفته دولت گلباران شد

۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۴۵
کد خبر: 85209194
گلزار شهدای قرچک به مناسبت هفته دولت گلباران شد

قرچک - ایرنا - همزمان با آغاز هفته دولت، مسئولان شهرستان قرچک روز پنجشنبه با همراهی خانواده معظم شهدا و ایثارگران، بر مزار شهدای گمنام این شهرستان گرد هم آمدند و با گلباران مزار شهدا، بار دیگر بر ادامه راه شهیدان تأکید کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، همزمان با آغاز هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، امام جمعه، فرماندار، بخشدار و سایر رؤسای ادارات شهرستان قرچک با حضور در گلزار شهدای گمنام، پس از گلباران کردن قبور مطهر شهدا، زیارت عاشورا را قرائت کرده و هم قسم شدند تا برای خدمت رسانی بیشتر به جامعه، راه شهدا را ادامه دهند.

فرماندار شهرستان قرچک در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت اظهار داشت: مهمترین شاخصه شهدای دولت، کار جهادی، بی منت و مستمر برای خدا بود و شهادت قطعا پاداش این خدمت برای آنان است.

علیرضا فاتحی‌نژاد افزود: شاید در ظاهر طول مدت دولت شهیدان رجایی و باهنر کوتاه بود ولی در همین مدت اندک نیز تأثیری بر جامعه اسلامی گذاشته و در قلوب آحاد مردم جای گرفتند که به الگوهایی جاودان برای تمامی خدمتگذاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی و شاخصی برای حرکت در مسیر رفع مشکلات جامعه تبدیل شدند.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان قسم خورده نظام در تلاشند تا ناامیدی را در جامعه ترویج دهند از این رو ابتدا باید توجه داشت که ناامیدی و یأس در ذهن و عمل کارگزاران انقلاب اسلامی همراه نشود.

فرماندار قرچک اظهار داشت: امروز با تلاش دولت مردمی و انقلابی و به فضل الهی مشکلات یکی پس از دیگری درحال رفع شدن است و مردم قطعا نتیجه این تلاش، سختکوشی و استمرار در خدمت‌رسانی را به زودی مشاهده می‌کنند

این مسئول با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال گفت : امروز همه موظفند تا با کار و تلاش، جدیت در عمل و خدمت رسانی بی‌منت به مردم، امید را در جامعه ترویج داده و زمینه مشارکت هر چه بیشتر مردم در انتخابات پیش رو را فراهم کنند.

وی با افتتاح چندین طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان قرچک به مناسبت هفته دولت خبر داد و افزود: همزمان با هفته دولت، ده‌ها طرح خدماتی، عمرانی و رفاهی در مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان قرچک افتتاح می‌شود و علاوه بر رفع مشکلات شهرستان، فرصت‌های شغلی پایداری برای افرادی جویای کار ایجاد می‌شود.

شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha