۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۰۷
کد خبر: 81716850
T T
۰ نفر
معاون فرماندارقرچك: هفته دولت فرصت مناسبي براي انعكاس خدمات دولت است

تهران - ايرنا - معاون سياسي انتظامي فرمانداري قرچك گفت: هفته دولت فرصت مناسبي است تا خدمات دولت به نحو مطلوب تري در جامعه انعكاس يابد و مردم بيش از پيش با كارآمدي نظام در حوزه هاي مختلف آشنا شوند.

سيد جواد رضوي روز چهارشنبه در جلسه ستاد برگزاري هفته دولت افزود: حمايت همه جانبه مردم از مسوولين نظام و دولتمردان، نظام مقدس جمهوري اسلامي را از ساير كشورها متمايز ساخته و بايد از فرصت هفته دولت براي خدمت رساني مطلوب به مردم استفاده كرد.
وي با گراميداشت ياد وخاطره شهيدان رجايي و باهنر گفت: منش مديريتي شهيدان رجايي و باهنر بهترين الگو براي دولتمردان نظام اسلامي است و اين دو شهيد بزرگوار الگوي مديريتي مناسبي براي دولتمرداني كه در مسير نظام و ارزش هاي اسلامي گام برمي دارند، ارائه كردند.
وي راز جاودانگي شهيدان رجايي و باهنر را در خدمت صادقانه به مردم اعلام كرد و افزود: مسووليت امانتي است كه بر دوش افراد گذاشته شده و بايد در مدت زمان قبول مسووليت، بهترين خدمات به مردم كه صاحبان اصلي نظام مي باشند ارائه شود.
رضوي تصريح كرد: امروز به بركت خدمات و فعاليت هاي صادقانه دولت تدبير و اميد، آرامش و اميد در جامعه حكمفرما شده و يقينا با انعكاس مطلوب خدمات دولت به مردم ، روحيه اميد و نشاط در جامعه تقويت خواهد شد.
وي بااشاره به برنامه هاي شهرستان قرچك در هفته دولت گفت: افتتاح پروژه هاي عمراني، حضور در حرم امام راحل و تجديد ميثاق با آرمانهاي معمار كبير انقلاب اسلامي و شهداي هفته دولت، تبليغات محيطي و ديدار با خانواده معزز شهدا از جمله برنامه هاي قرچك در هفته دولت مي باشد.
معاون فرماندار قرچك ضمن تأكيد بر اهميت برنامه ريزي دقيق براي گراميداشت هفته دولت، از رؤساي ادارات خواست تا علاوه بر اعلام برنامه ها و پروژه هاي قابل افتتاح، حضوري پررنگ در اجراي برنامه هاي هفته دولت داشته باشند.
دوم تا هشتم شهريور بعنوان هفته دولت نامگذاري شده است.
تهرام/7254/1831
۰ نفر