اعمال محدودیت های ترافیکی در مسیرهای برگزاری تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان

تبریز- ایرنا- سرپرست پلیس راه آذربایجان شرقی از اعمال محدودیت های ترافیکی در مسیرهای برگزاری تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان خبر داد و از مردم خواست تا تردد خود در ساعات برگزاری تور را مدیریت کنند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ «حبیب آبراهه» روز پنجشنبه با اشاره به زمان بندی و مسیرهای برگزاری سی و ششمین دوره تور بین المللی دو چرخه سواری ایران - آذربایجان، افزود: مراحل تور بین ساعات ۹ تا ۱۳ روزهای چهارم تا نهم شهریورماه برگزار می شود و هموطنان تا جایی که ممکن است از تردد در مسیرهای برگزاری تور خودداری کنند و با عوامل اجرایی و راهنمایی و رانندگی برای برگزاری هرچه با شکوه این تور بین المللی همکاری داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه این تور بین‌المللی سال‌هاست به عنوان یکی از نمادهای اشاعه فرهنگ غنی ایرانی مطرح است، افزود: با توجه به حضور رکابزنان و عوامل اجرایی از اقصی نقاط دنیا در طول این تور، با برگزاری هرچه با شکوه و منظم تور در واقع فرهنگ اصیل ایران و ایرانی را به رخ تمام جهانیان خواهیم کشید.
وی افزود: برگزاری مرحله اول از سی و ششمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران -آذربایجان در روز شنبه چهارم شهریور در مسیر تبریز به کندوان خواهد بود و محدودیت از ساعت ۸.۵ تا ۱۱ در مسیر تبریز به سهند و سهند به کندوان و برعکس اعمال خواهد شد.

آبراهه از شهروندان خواست تا در این روز از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، سی و ششمین دوره تور بین المللی ایران - آذربایجان در ۶ مرحله (کندوان و ۵ مرحله اصلی) از چهارم تا نهم شهریور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha