۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۵۵
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85209289
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار البرز سرمایه گذاران را برای کشت گلخانه ای فراخواند

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: تمام کشاورزان و سرمایه گذاران با توجه به حمایت های صورت گرفته و بسترهایی که در استان برای توسعه کشت گلخانه ای مهیا شده، ورود جدی به این بخش داشته باشند. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، "مجتبی عبداللهی" روز پنجشنبه همزمان با اولین روز از هفته گرامیداشت دولت در حاشیه افتتاح پروژه های شهرستان نظرآباد افزود: عمده استعدادهای نظرآباد را می توان در بخش های صنعتی، گردشگری و کشاورزی دانست.

استاندار البرز گفت: شهرستان نظرآباد ظرفیت های فراوانی در بخش کشت گلخانه ای دارد و حدود ۴۰ درصد از مجموع گلخانه هایی که در دولت سیزدهم در استان البرز افتتاح شده مربوط به این شهرستان است.

وی یادآورشد: افتتاح و بهره برداری از این ۴۶ پروژه عمرانی اقتصادی و کشاورزی در شهرستان نظرآباد اشتغالزایی برای ۴۶۰ نفر را به همراه دارد .

عبداللهی افزود: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال در شهرستان نظرآباد آماده بهره برداری شد.

وی گفت: ۲ گلخانه، یک مدرسه، مرکز پایش تصویری شهرداری نظرآباد متشکل از ۴۴ دوربین و ۲ واحد تولیدی و صنعتی از جمله پروژه‌هایی بود که در این روز مورد بهره‌برداری رسمی قرار گرفتند.

در اولین روز از هفته دولت استاندار البرز با حضور در شهرستان نظرآباد به دیدار خانواده معظم شهید والامقام مدافع حرم علیمحمد رستمی در روستای نوکند رفت و پس از ادای احترام و گلباران مزار شهدای والامقام روستای حاجی بیک به افتتاح ۴۶ پروژه آماده بهره برداری شده دراین شهرستان به مناسبت هفته گرامیداشت دولت پرداخت .

افتتاح مدرسه ۶ کلاسه خیرساز شهید "محمدحسین نخبه روستا" در روستای حاجی بیک، شرکت الکترو نیرو تابان در شهرک صنعتی نظرآباد و شرکت تولیدی بافت پارچه در شهرک صنعتی سپهر این شهرستان از دیگر ارمغان های هفته دولت برای شهرستان نظرآباد است .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha