۱۰ طرح خدماتی و عمرانی به مناسبت هفته دولت در مهاباد افتتاح شد

مهاباد - ایرنا - همزمان با نخستین روز هفته دولت، ۱۰ طرح خدماتی، عمرانی در حوزه آبرسانی و برق رسانی شهری و روستایی در شهرستان مهاباد به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روز پنجشنبه آیین گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان با غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا با حضور فرماندار ویژه مهاباد، امام جمعه و مسوولان محلی آغاز شد.

پروژه‌های شرکت توزیع برق مهاباد به بهره برداری رسید

مدیر شرکت توزیع برق مهاباد در حاشیه مراسم افتتاح این طرح‌ها گفت: امسال ۶۰ کیلومتر تبدیل سیم خودنگهدار به کابل مسی با ۲۴ میلیارد تومان هزینه اجرا و به بهره برداری رسید.

جلال زایر اظهار کرد: همچنین ۵۰ کیلومتر دیگر از تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار در سطح روستا با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیز در دست انجام است.

وی از احداث خط مدار فیدر یک و پنج با ۲ میلیارد تومان اعتبار خبر داد و گفت: برق رسانی به چاه‌های کشاورزی و مراکز تولیدی با پنج میلیارد تومان هزینه و راه اندازی ۲ مداره شهرک صنعتی این شهرستان با مجموع ۱۰ میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های افتتاحی هفته دولت در شهرستان مهاباد در حوزه برق و انرژی است.

سه پروژه آبرسانی و دفع فاضلاب در مهاباد با ۳۸ میلیارد تومان هزینه به بهره برداری رسید

رییس اداره آب و فاضلاب مهاباد نیز گفت: آبرسانی به روستاهای قره داغ، قجی آباد و گاپیس از محل پروژه آبرسانی به ۱۴۱ روستای با ۱۲ میلیارد تومان هزینه به بهره برداری رسید.

مسعود امجدی اضافه کرد: عملیات اجرای شبکه فاضلاب شهرک تاناکورا عمده با ۲ میلیارد تومان و عملیات اجرایی لیفت فاضلاب پشت بازارچه نور با سه میلیارد تومان هزینه از دیگر طرح‌های به بهره برداری رسیده در حوزه آبفا است.

۱۰ طرح خدماتی و عمرانی به مناسبت هفته دولت در مهاباد افتتاح شد

وی اضافه کرد: همچنین احداث طرح شبکه جمع آوری فاضلاب شهرک صبا و سایر نقاط شهر با ۱۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به طول ۱۷ کیلومتر کلنگ زنی شد.

به گزارش ایرنا، به مناسبت هفته دولت همچنین نمایشگاهی از آثار صنایع دستی و گردشگری بانوان هنرمند مهابادی با برپا شدن ۶۳ غرفه با هدف به نمایش گذاشتن توانمندی‌های آنان در تالار وحدت شهرداری این شهر گشایش یافت.

دیدار با خانواده شهید حمزه قادرپور اقدم و جانیاز و آزاده عبدالله محمدی در دیگر برنامه های نخستین از هفته دولت در مهاباد بود که با حضور مسوولان و همراهی مردم برگزار شد.

۱۰ طرح خدماتی و عمرانی به مناسبت هفته دولت در مهاباد افتتاح شد

به گزارش ایرنا، هفته اول شهریور هر سال به مناسبت سالروز شهادت محمدعلی رجایی (رییس جمهوری) و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر)، ۲ دولت‌مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.

امسال ۷۴ پروژه عمرانی در قالب طرح های مختلف از جمله آموزشی، راهداری، ورزشی، درمانی، خدماتی و فرهنگی در سطح شهرستان با بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha