۱۴۰۵ پروژه عمرانی در آذربایجان‌غربی هفته دولت افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود

ارومیه - ایرنا - معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با هفته دولت یک هزار و ۲۷۴ پروژه افتتاح و ۱۳۱ پروژه در این استان کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یاسر رهبردین روز چهارشنبه در نشست خبری با تشریح برنامه‌های عمرانی هفته دولت اظهار کرد: تمامی پروژه‌هایی که از سنوات گذشته و از دولت‌های قبل با امید آفرینی جامعه آغاز اما به اتمام نرسیده بود بر اساس سیاست‌های دولت سیزدهم اتمام تمامی این پروژه‌ها در اولویت قرار گرفت.

وی‌ با بیان اینکه یک هزار و ۴۰۵ پروژه مجموع پروژه‌های هفته دولت است، افزود: یک هزار و ‌۲۷۴ پروژه افتتاح و ۱۳۱ پروژه در هفته دولت کلنگ زنی می‌شود.

رهبردین در خصوص پروژه‌های افتتاحی هفته دولت هم گفت: ۶ هزار و ۵۲۲ میلیارد تومان برای افتتاح این پروژه‌ها اعتبار تخصیص و هزینه شده است.

۱۴۰۵ پروژه عمرانی در آذربایجان‌غربی هفته دولت افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود

وی در خصوص کلنگ زنی پروژه‌های جدید یادآور شد: یک هزار و ۹۵۲ میلیارد تومان در خصوص کلنگ زنی پروژه‌های جدید اعتبار هزینه خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه در تمامی شهرهای استان پروژه‌های افتتاحی داریم، اضافه کرد: بیشترین پروژه با ۳۳۳ پروژه در ارومیه سپس ۱۱۲ پروژه در شهرستان ‌مهاباد است.

۱۴۰۵ پروژه عمرانی در آذربایجان‌غربی هفته دولت افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود

رهبردین ادامه داد: ۱۰۶ پروژه افتتاحی در خوی، ۸۴ پروژه در سلماس، ۸۱ پروژه در سردشت، ۷۹ پروژه در تکاب از شاخص‌های پروژه‌های هفته دولت است.

وی در خصوص کلنگ زنی پروژه‌های جدید نیز گفت: امسال در تمامی شهرستان‌ها کلنگ زنی پروژه جدید داریم و از این رو ۲۶ پروژه در ارومیه، ۱۴ پروژه در شاهیندژ، ۱۰ پروژه در سردشت و ۹ پروژه جدید در تکاب از جمله بیشترین تعداد پروژه‌های جدید در استان برای کلنگ زنی در هفته دولت ۱۴۰۲ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha