۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۰۸
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85208872
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صیانت از آرای مردم در انتخابات اولویت دولت است

۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۰۸
کد خبر: 85208872
صیانت از آرای مردم در انتخابات اولویت دولت است

مهاباد - ایرنا - فرماندار مهاباد با اشاره به همکاری همه نهادها برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۲ گفت: صیانت از آرای مردم اولویت همه نهادها و دستگاه‌های برگزار کننده انتخابات خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن عباسی روز پنجشنبه در چهارمین جلسه شورای اداری مهاباد افزود: مسوولان شهرستان و بخصوص فرمانداری با اعلام بی طرفی این اطمینان را به مردم خواهیم داد که از آرای آنان صیانت خواهیم کرد.

وی مشارکت پرشور مردم در انتخابات را بسیار مهم دانست و ادامه داد: طبق قانونی دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تمام امکانات خودرویی و نیروی انسانی خود را در اختیار ستاد برگزاری انتخابات قرار دهند.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه امسال ۶۸ نفر پیش ثبت نام خود را برای انتخابات انجام دادند، اضافه کرد: همه افرادی که از طرف شورای نگهبان معرفی شوند برای ما یکسان بوده و اصل بی طرفی در امر برگزاری انتخابات به صورت کامل رعایت خواهد شد.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت گفت: ویژگی های شخصیتی شهید رجایی و باهنر و سایر شهدای انقلاب اسلمی الگویی مناسب برای مسوولان و مدیران دستگاه های اجرایی در راستای خدمت بیشتر به مردم است.

صیانت از آرای مردم در انتخابات اولویت دولت است

عباسی با بیان اینکه تاکید دولت سیزدهم با مردمی بودن و در کنار مردم بودن است، اظهار کرد: امکانات دولتی باید به صورت عادلانه و بدون تبعیض در اختیار همه شهروندان قرار گیرد.

وی بر اجرای مصوبات کارگروه های مختلف تاکید کرد و یادآور شد: اجرای کامل مصوبات جلسات و همچنین قول های مسوولان باید عملیاتی شود.

عباسی از الحاق ۲۰۰ هکتار اراضی ملی به محدود شهر خبر داد و افزود: با رفع مشکلات تعاونی و صدور پروانه ساخت توسط شهرداری در کنار الحاق به محدوده شهر و روستا شرایط کاهش قیمت مسکن فراهم خواهد شد.

وی از موافقت ارتقای جایگاه دانشکده پرستاری مهاباد به دانشکده علوم پزشکی خبرداد و گفت: ارتقا جایگاه دانشکده پرستاری به دانشکده علوم پزشکی مهاباد یکی از مطالباتی بود که سالها مطرح بود و اکنون با تلاش مقام عالی استانی و شهرستانی و همچنین موافقت وزیر بهداشت این مطالبه به سرانجام رسیده است.

صیانت از آرای مردم در انتخابات اولویت دولت است

آیین گرامیداشت هفته دولت با غبارروبی مزار شهدا در مهاباد آغاز شد

مزار شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در مهاباد به مناسبت گرامیداشت هفته دولت غبارروبی، عطر افشانی و گلباران شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مراسم معنوی روز پنجشنبه با حضور فرماندار، امام جمعه، مسوولان اجرایی، روحانیون، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و فرماندهان نظامی و انتظامی در مزار شهدای شماره یک این شهرستان برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مراسم باشکوه با غبارروبی و گلباران مزار شهدا، ضمن قرائت فاتحه و تجدید پیمان با آرمان‌های والای انقلاب، به مقام شامخ شهدای گلگون کفن ادای احترام کردند.

امام جمعه مهاباد در این مراسم اظهار کرد: بهترین وفاداری به خون شهدا جهاد در سنگر خدمت به مردم و فراهم کردن شرایط اقتصادی و رفاهیات به مردم است.

ماموستا عبدالسلام امامی اضافه کرد: افتتاح و افتتاح پروژه های عمرانی و اقتصادی با بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار جای مباهات است که با همت دولت و تلاش مسولان طی هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

صیانت از آرای مردم در انتخابات اولویت دولت است

وی با بیان اینکه وسعت گازرسانی ما در سطح جهان بی نظیر است، گفت: گازرسانی و انتقال لوله گاز به روستاهای دورافتاده چندین برابر مناطق شهری است که توسط دولت در راستای خدمت به روستاییان در این دوره در حال انجام است.

ماموستا امامی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین و استمرار راه شهیدان، افزود: استمرار راه شهدا و عمل به وصایای ایشان، راه‌کار مهم و مورد تاکید رهبری معظم انقلاب در مواجه با جنگ ترکیبی دشمن و پیشرفت کشور در همه عرصه‌هاست، هفته دولت فرصت خوبی است تا این شهدا معرفی شوند.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی (رییس جمهوری) و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر)، ۲ دولت‌مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.

امسال ۷۴ پروژه عمرانی در قالب طرح های مختلف از جمله آموزشی، راهداری، ورزشی، درمانی، خدماتی و فرهنگی در سطح شهرستان با بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha