۶ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۴۶
کد خبر: 85209643
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس کمیسیون امورداخلی: اقدامات دولت سیزدهم امید آفرین است + فیلم

تهران-ایرنا-رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: مسیر فعالیت ها و اقداماتی که دولت سیزدهم انجام داده به امید آفرین بوده و امید ملت ایران به پیشرفت کشور را افزایش می‌دهد.

محمد صالح جوکار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در یکسال گذشته دولت سیزدهم دستاوردهای زیادی در حوزه سیاست داخلی و خارجی داشته است، اظهار داشت: دولت در حوزه سیاست خارجی ضمن حفظ عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در پیش بُرد مذاکرات و تفاهم ها اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی با تلاش‌های دولت سیزدهم، عضو رسمی پیمان شانگهای شد، گفت: پیوند با کشورهای شرق آسیا ظرفیت‌های اقتصادی بسیار زیادی را برای کشور خواهد داشت، عضویت در بریکس نیز در راستای حذف دلار از اقتصاد کشور بسیار اثرگذار است،

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه قفقاز نیز ضمن تعامل با کشورهای منطقه در حوزه حمل و نقل و انرژی گامهای بسیار خوبی برداشته شده است،اظهار داشت: بخش زیادی از منابع ایران که ظالمانه بلوکه شده بود در حا ل آزاد سازی است که این امر بر بهبود سفره مردم تاثیر زیادی خواهد داشت.

جوکار با تاکید بر اینکه اتمام پروژه های نیمه کاره در بخش‌های بهداشت،آموزش، اقتصاد و فرهنگ در دستور کار دولت قرار دارد، ادامه داد: در حوزه زیر ساخت ها و حمل و نقل و راه و فرودگاهها نیز دولت اقدامات بسیار خوبی انجام داد و برای زیرساخت هایی که معطل مانده بود اعتبار گذاشته شد و در سفرهای استانی نیز مشکلات از نزدیک بررسی و برای رفع آنها اقدام شد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم در راستای مهار و کنترل تورم، سود اسناد خزانه را تسویه کرد، هیچگونه استقراضی از بانک مرکزی نداشت تا پایه پولی رشد نکند، این اقدامات موجب تثبیت ارزش پول داخلی و حتی کاهش ارزش دلار شد.

جوکار اظهارداشت:دولت با مدیریت جهادی گام‌های مهمی در راستای حل مشکلات اساسی مردم برداشته است، امیدوارم سرمایه اجتماعی در سایه خدمات صادقانه دولت حفظ و ارتقا یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha