هفته دولت فرصتی برای ایجاد دولت اسلامی است

ساوه - ایرنا - امام جمعه ساوه گفت: بزرگداشت هفته دولت فرصت مغتنمی برای سرعت بخشی به ایجاد دولت اسلامی است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام «جعفر رحیمی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به هفته دولت اظهار کرد : هفته دولت هر سال فرصتی است تا خدمتگذاران نظام و مردم، به بیان اهداف و برنامه‌های آینده خود پرداخته و گزارش جامعی از اقدامات خود ارائه کنند و در مقابل نیز زمانی مناسب برای تقدیر و قدردانی مردم از خادمان دلسوز کشور است.

وی بزرگداشت هفته دولت را فرصتی برای سرعت بخشی به ایجاد دولت اسلامی اعلام کرد و افزود : مهم‏ترین شاخصه دولت اسلامی، مدیریت جهادی و انقلابی است.

حجت‌الاسلام رحیمی یادآور شد : مدیریت جهادی مترادف تلاش‏ بی‌‏وقفه، عاشقانه و تمام‌عیار در خدمت خالصانه به مردم مبتنی بر مبارزه انقلابی در همه عرصه‏‌های علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی با نیت الهی و توکل به خدا برای نیل به اهداف والای جامعه و مردم و رفع موانع موجود است.

وی افزود : مدیریت جهادی با مصرف‏گرایی، اشرافیگری و رفاه‏طلبی، تبعیض و ترویج نظام طبقاتی فقیر و غنی، سستی و تنبلی، بی‏حالی، انحراف از مسیر آرمان‏گرایی دینی و ایمانی مغایر بوده بلکه این نوع مدیریت مشروط به مبارزه‏ بی‌‏امان با این مصداق‌ها است.

اقشار جامعه بدون امنیت نمی‌توانند به وظایف خود عمل کنند

خطیب جمعه ساوه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان سپاه پاسداران اشاره و اضافه کرد : اهمیت تامین امنیت در کشور در تمام مقوله‌ها مهمترین محور فرمایشات رهبری در این دیدار بود.

وی یادآور شد : امنیت یکی از اساسی‌ترین و اصلی‌ترین نیازهای یک ملت و یک کشور بوده و بر همین مبنا در اغتشاشات سال گذشته و برنامه‌های مختلف علیه مردم ایران و انقلاب اسلامی خدشه‌دار کردن این مقوله مورد دشمنان قرارگرفته است.

حماسه اربعین نمایش قدرت جهان اسلام و تشیع است

رحیمی با اشاره به آماده شدن عاشقان امام حسین (ع) برای زیارت اربعین حسینی افزود : حماسه اربعین نمایش قدرت جهان اسلام و بزرگترین محمل معرفی شیعه و نهضت سرخ حسینی به جهانیان و بستری برای عینیت یافتن ویژگی‌هایی همچون عزت، کرامت، ایثار، ظلم‌ستیزی، استکبارستیزی، شهادت‏طلبی در قالب فرهنگ عاشورایی برای مقابله با دشمنان اسلام و تفکرات تکفیری است.

وی اظهار کرد : حضور میلیونی مردم از ۴۰ کشور جهان با تنوع مذهبی، نژادی، قومی، سنی و جنسیتی نماد قدرت نرم شیعه و وحدت مسلمین در شرایط حساس کنونی است و بنابراین باید نسبت به اختلاف‌افکنان و یا حرکت‏‌های غیرهوشمندانه و حاشیه‌های به‏ شدت مقابله کرد.

حجت‌الاسلام رحیمی گفت : حضور در پیاده‌روی‌های اربعین حسینی در حقیقت حضور در همایش عظیم و عمومی برای تجدید عهد با امام معصوم (ع) است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha