امام جمعه تربت‌حیدریه: سیاست خارجی دولت سیزدهم درخشان است

تربت‌حیدریه- ایرنا- امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: هر چند دولت سیزدهم اقدامات زیرساختی و موثر بسیار زیادی در داخل کشور انجام داده‌ است، اما در حوزه دیپلماسی و سیاست خارجی بسیار موفق و درخشان عمل کرده است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید محمد معلمی امروز در آیین سیاسی عبادی این هفته نماز جمعه تربت‌حیدریه افزود: دولت مردمی به خصوص در پیوستن به پیمان های مهمی چون شانگهای و بریکس (گروه اقتصادهای نو ظهور جهانی) عملکرد موفقی داشته است.

وی بیان کرد: شایسته است حوزه اطلاع‌رسانی دولت این موفقیت‌های داخلی و خارجی را برای مردم تبیین کنند، زیرا هنوز بسیاری از مردم از اقدامات مثبت دولت بی‌خبر هستند.
امام جمعه تربت حیدریه گفت: هر چند نتیجه برخی طرحهای کلان عمرانی و اقتصادی که در کارنامه ۲ ساله دولت قرار دارد، هنوز به نتیجه نرسیده‌ است اما باید کارشناسانی برای مردم مفهوم و کارکرد پیمان‌های اقتصادی نظیر شانگهای و بریکس را اطلاع رسانی کرده، تا مردم بدانند این پیمان ها در وضعیت اقتصادی کشور تا چه اندازه ثمربخش خواهد بود.
حجت الاسلام معلمی همچنین به برخورد منفعلانه آمریکا پیرامون آزاد سازی دارایی های ایران اشاره و اظهار کرد: این تغییر رویه حکایت از فعال و قوی بودن عملکرد دستگاه دیپلماسی کشورمان دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha