۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۲۱
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85209904
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه مهاباد: عضویت در بریکس فرصتی مناسب برای گشایش اقتصادی در کشور است

مهاباد- ایرنا- امام جمعه مهاباد با اشاره به اینکه عضویت در گروه بریکس با همت قابل توجه دولت به دست آمده است، گفت: این امر فرصتی مناسب برای گشایش اقتصادی و رونق تجارت در عرصه جهانی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه نماز جمعه این هفته مهاباد افزود: پیوستن جمهوری اسلامی ایران به گروه بریکس یک فرصت بسیار مناسبی برای توسعه پایدار اقتصادی به ویژه در منطقه مرزی ما خواهد بود.

وی ادامه داد: جایگاه و موقعیت جغرافیایی و سیاسی کشور این امکان را می دهد که نقش بزرگی در تجارت جهانی و برقراری امنیت و صلح بین المللی ایفا کند.

امام جمعه مهاباد بر وحدت و همبستگی بین کشورهای اسلامی تاکید کرد و گفت: در دورانی که دشمنان با جنگ ترکیبی و رسانه ای سعی بر تفرقه و ایجاد دشمنی بین ملت های مسلمان دارند، اتحاد یک امر ضروری و اجتناب ناپذیر است.

ماموستا امامی با گرامیداشت هفته دولت، اضافه کرد: بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان طرح های عمرانی و خدماتی طی این هفته در استان در راستای خدمات دهی بیشتر به هموطنان افتتاح خواهد شد که جای قدردانی و خرسندی دارد.

وی در ادامه بر ضرورت استقبال از زائران اربعین حسینی تاکید کرد و ادامه داد: آذربایجان غربی پذیرای بخش عمده ای از زائران اربعین است و برادران اهل سنت به مانند سال گذشته بهترین پذیرایی و همراهی را خواهند داشت.

وی همچنین روز صنعت هوایی و روز پزشک را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha