خدمات‌دهی به زوار در مهران به آن‌سوی مرز گسترش یافته است+ فیلم

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با بیان اینکه اتوبوس به تعداد کافی برای انتقال زوار از پایانه زرباطیه به نجف و کربلا فراهم است، گفت: خدمات‌رسانی به زوار تا سوار شدن به اتوبوس در مرز زرباطیه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "حسن بهرام‌نیا" رییس ستاد اربعین استان عصر روز جمعه سوم شهریورماه به‌اتفاق نماینده‌ی نیروهای حشدالشعبی در پایانه‌ی زرباطیه از این پایانه بازدید کرد و در جریان تعداد ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابه‌جایی زوار از پایانه‌ی زرباطیه به کربلا و نجف قرار گرفت.

وی در این بازدید با بیان اینکه اتوبوس به تعداد کافی برای انتقال زوار از پایانه زرباطیه به نجف و کربلا فراهم است، اظهار کرد: اتوبوس‌ها با نرخ مصوب کار جابه‌جایی زوار را انجام می‌دهند و خدمات‌رسانی به زوار تا سوار شدن به اتوبوس در مرز زرباطیه ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، استاندار ایلام عصر روز جمعه سوم شهریورماه با حضور در پایانه‌ی زرباطیه‌ی عراق در جربان تعداد اتوبوس‌های واقع در پایانه قرار گرفت و اعلام کرد: در بازدید میدانی از پایانه‌ی زرباطیه شاهد بودیم که اتوبوس به تعداد کافی، برای انتقال زوار از پایانه‌ی زرباطیه به نجف و کربلا موجود است و دریافت کرایه‌ها نیز طبق نرخ مصوب بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha