۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۰۷
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 85210299
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۶۴ طرح عمرانی و صنعتی در شهرستان بجنورد افتتاح و کلنگ زنی شد

بجنورد- ایرنا- ۱۶۴ طرح با اعتبار ۱۰ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال امروز (شنبه) همزمان با سومین روز از هفته دولت با حضور مسوولان استانی و شهرستانی در شهرستان بجنورد افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در مجموع هشت طرح با اعتبار سه هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال کلنگ زنی و ۱۵۶ طرح با هزینه کرد ۶ هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

افتتاح طرح های گازرسانی با ۲ طرح و اعتبار سه هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال، طرح های کشاورزی با اعتبار ۸۶۰ میلیارد ریال، ۳۸ طرح بنیاد مسکن با ۵۶۰ میلیارد ریال، هفت طرح راهداری و حمل و نقل با ۷۲۰ میلیارد ریال، چهار طرح آب و فاضلاب با هزینه کرد ۲ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال از جمله مهمترین این طرح ها در شهرستان بجنورد به شمار می رود.

در هفته دولت امسال ۸۷۴ پروژه با ۵۱ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت امسال در خراسان شمالی که از مجموع آن ۷۵۶ با اعتبار ۴۴ هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال افتتاح و ۲۸ پروژه با اعتبار هفت هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال کلنگ زنی است.

براساس سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵، شهرستان بجنورد به عنوان مرکز استان ۳۲۴ هزار نفر جمعیت دارد که ۲۳۰ هزار آن در شهر بجنورد ساکن هستند.

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha