۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۳۳
کد خبر: 85210729
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در گناوه افتتاح و اجرایی شد

بوشهر - ایرنا - همزمان با سومین روز از گرامیداشت هفته دولت عملیات افتتاح و اجرای ۸۱ پروژه عمرانی و اقتصادی به ارزش ۶۳ هزار و ۶۷۹ میلیارد ریال با حضور احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد تقی صفری روز شنبه در این آئین با اشاره به اینکه پارسال همزمان با گرامیداشت هفته دولت تنها پنج هزار میلیارد ریال پروژه در شهرستان گناوه افتتاح و اجرایی شد گفت: ۵۷ پروژه با اعتبار ۱۵ هزار و ۱۱۳ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی ۲۴ پروژه با اعتبار ۴۸ هزار و ۵۶۶ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

وی افزود: تعداد پروژه‌های عمرانی ۷۲ پروژه است که از این مجموع ۵۱ پروژه به میزان سه هزار و ۹۷۳ میلیارد ریال اعتبار افتتاح و ۲۱ پروژه با یک هزار و ۶۶ میلیارد ریال اجرای می‌شود.

فرماندار گناوه گفت: از مجموع پروژه‌های تعریف شده در این شهرستان ۹ پروژه اقتصادی است که از این تعداد ۶ پروژه با ۱۱ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال افتتاح و سه پروژه با مبلغ ۴۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار اجرایی می‌شود.

صفری افزود: افزون بر این ۴۰ برنامه فرهنگی نیز همزمان با گرامیداشت هفته دولت در سطح شهرستان گناوه اجرا می‌شود.

فرماندار گناوه با بیان اینکه دولت سیزدهم از زمان شروع به کار خود تا کنون خدمات شایانی به مردم این شهرستان ارائه کرده است افزود: اعتبار خوبی تاکنون برای این شهرستان هزینه شده است که باید گزارش عملکرد را با صدای رسا به گوش مردم رساند.

وی تاکید کرد: مردم ما شایسته بهترین‌ها هستند و باید به نحوی عمل کرد که خروجی عملکرد ما در سفره‌ مردم خود را نشان دهد و باعث ایجاد امید و نشاط در جامعه شود.

فرماندار گناوه افزود: برای توسعه ارکان زیرساخت‌های شهرستان از جمله در بخش‌های مختلف بهداشت، آموزش، راهداری و ورزش اعتبار خوبی در نظر گرفته شد و در اشتغال با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی کارهای مهم انجام شده است.

وی از همه مردم و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای همراهی و سرمایه‌گذاری بیشتر در این شهرستان دعوت کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha