۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۲۳
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85210625
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهره برداری و اجرای ۹۱پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان دیلم آغاز شد

بوشهر- ایرنا- در سومین روز از گرامیداشت هفته دولت در آئینی با حضور استاندار بوشهر و مسوولان محلی بهره برداری و اجرای ۹۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان دیلم این استان آغاز شد.

به گزارش ایرنا استاندار بوشهر روز شنبه در حاشیه آئین آغاز واگذاری یکهزار قطعه زمین به افراد واجد شرایط در شهرستان دیلم در گفت وگو با خبرنگاران گفت: در کنار این پروژه های عمرانی و اقتصادی بیش از۴۰ برنامه فرهنگی نیز طراحی و اجرا می شود.

وی بدون اشاره به میزان اعتبار طرح های شهرستان دیلم اظهار کرد: افتتاح ۶.۵ کیلومتر جاده ورودی از سمت دیلم به گناوه یکی از پروژه های شاخص افتتاحی در هفته دولت امسال است که سالها رها شده بود و با بهره برداری حوادث جاده ای و تلفات انسانی کاهش خواهد یافت.

محمدی زاده یادآورشد: امروز مفتخر هستیم یکهزار قطعه زمین ویلایی به جوانان و خانواده های تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد در شهرستان دیلم واگذار می شود که افراد با دریافت تسهیلات بانکی صاحب سرپناه خواهند شد.

استاندار بوشهر گفت: در سفرهای نخست و دوم هیات دولت به استان بوشهر ۲۰۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه های شاخص زیرساختی در منطقه ویژه اقتصادی شمال استان در شهرستان دیلم تامین اعتبار شد که امسال نیز بقیه زیرساخت ها ایجاد و آماده بهره برداری شده است.

وی ادامه داد: توسعه کانال بندر دیلم در دستور کار قرار گرفته است و اعتبار اجرای این طرح مهم زیربنایی از محل سرمایه گذاری تعاونی لنجداران و شهرداری دیلم و بخشی نیز از محل مشارکت سازمان بنادر و دریانوردی تامین می شود.

استاندار بوشهر افزود: براساس مصوبه سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان بوشهر توسعه کانال بندر دیلم جز پروژه های ملی سازمان بنادر و دریانوردی قرار گرفت که طراحی آن در مراحل پایانی است و با انتخاب پیمانکار در پائیز آینده عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت امسال یک هزار و هفت پروژه عمرانی و اقتصادی با ۲۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح و اجرایی می‌شود.

محمدی‌زاده اظهار کرد: از این شمار طرح پیش بینی شده برای هفته دولت ۸۲۳ طرح با ۲۵۰۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

وی افزود: همچنین همزمان با گرامیداشت هفته دولت عملیات اجرایی ۱۸۴ طرح عمرانی و اقتصادی با حدود ۱۳۰ تا ۱۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار آغاز می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha