منصوری: پرسپولیس هنوز برای آسیا تقویت نشده است/ پتانسیل صعود از گروه مرگ را داریم

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: الان تیم پرسپولیس برای لیگ برتر تقویت نشده چه برسد به لیگ قهرمانان، اما با این حال متاسفانه برخی می‌گویند به پرسپولیس کمک می‌شود.

محمد منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا درباره تساوی پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر برابر ذوب‌آهن اصفهان، اظهار داشت: من از قبل می‌دانستم که بازی سختی است چون ذوب‌آهن اصفهان مقابل سپاهان در هفته دوم بازی خوبی کرد. ذوب‌آهن اصفهان بازیکن‌های جوان دارد و به نظر من یکی از تیم‌های پدیده لیگ خواهد شد. در مورد بازی متاسفانه پرسپولیس بازی خوبی انجام نداد چون وضعیت چمن استادیوم آزادی نامطلوب بود و همین باعث شد که تیم نتواند نتیجه بگیرد. امیدوارم پرسپولیس در هفته‌های بعد بهترین نتیجه‌‍‌ها را کسب کند.

وی در مورد شرایط این تیم نسبت به فصل گذشته تصریح کرد: الان زود است که در مورد کیفیت پرسپولیس نظر بدهیم. هنوز تیم در شرایط بدنسازی است و ۳ بازی اول هنوز نمی‌توانیم بگوییم تیم چقدر پیشرفت کرده است. الان تیم هنوز برای لیگ تقویت نشده چه برسد به لیگ قهرمانان آسیا اما با این حال متاسفانه برخی می‌گویند به پرسپولیس همیشه کمک می‌شود ولی چنین چیزی رخ نداده است. وقتی تیم سه قهرمانی پشت سر هم می‌آورد، قطعا باید یک آپشن‌های هم باشد ولی برای این تیم هیچ امکاناتی وجود ندارد.

منصوری: پرسپولیس هنوز برای آسیا تقویت نشده است/ پتانسیل صعود از گروه مرگ را داریم

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه چرا خط حمله پرسپولیس دچار افت شده‌ است؟ اعلام کرد: باشگاه پرسپولیس به یک مهاجم هدف ۶ دانگ نیاز دارد. البته باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات شهاب زاهدی را جذب کرده است. در این سه بازی زاهدی عملکرد خوبی نداشته و به نظر من او یک وینگر است تا یک مهاجم نوک و باشگاه باید دو مهاجم خوب که سر زن و شوت زن باشند را به خدمت بگیرد تا بتوانند به یحیی گل محمدی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کمک کنند.

منصوری در خصوص ناراحتی کادرفنی و مسئولان تیم از وضعیت بد چمن استادیوم آزادی، خاطرنشان کرد: بقیه تیم‌های مدعی دارند از میزبانی خودشان استفاده می‌کنند. متاسفانه الان دو تیم پایتختی از حضور هواداران خود محروم هستند و الان می‌بینیم که بازیکنان پرسپولیس دوست دارند در ورزشگاه‌های دیگر بازی کنند تا هوادارانشان در کنارشان باشند. بعید می‌دانم که ورزشگاه آزادی برای لیگ قهرمانان آسیا آماده شود چون سکوها و چمن استادیوم اوضاع خوبی ندارد. متاسفانه در اولین بازی پرسپولیس میزبان است و اینکه کادرفنی از وضعیت چمن ناراضی است به دلیل نوع تاکتیک یحیی گل‌محمدی بوده چون روی زمین بازی می‌کنند و همیشه دیدیم که پرسپولیس از نظر مالکیت بهترین تیم بوده است.

منصوری: پرسپولیس هنوز برای آسیا تقویت نشده است/ پتانسیل صعود از گروه مرگ را داریم

وی در مورد مدعیان قهرمانی لیگ، نیز گفت: قطعا مدعیان لیگ پرسپولیس، سپاهان، استقلال و تراکتور هستند. البته تراکتوردر ۳ هفته اول لیگ نتوانسته نتایج خوبی کسب کند. طبیعی است چون تیم تغییرات زیادی داشته است. قطعا در هفته‌های بعد بازیکنان با هم هماهنگ می‌شوند و می‌توانند نتایج خوبی برای تیمشان کسب کنند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره گروه سخت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: تیم‌های عربستانی تیم‌های فوق‌العاده‌ای هستند و بهترین بازیکنان دنیا را جذب کرده‌اند. الان هم عربستانی‌ها هم‌دل شده‌اند که لیگ خوبی داشته باشند که در این موضوع هم موفق شده‌اند. اما با این حال پرسپولیس پتانسیل آن را دارد که بتواند که از گروه صعود کند و امیدوارم این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بهترین نتیجه ممکن را کسب کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha