روایت خدمت صادقانه به ورزش و جوانان در دولت سیزدهم

تهران- ایرنا- با آغاز به کار نمایشگاه «روایت خدمت» با شعار «وعده، وفا»، آخرین اقدامات و فعالیت‌های دو سال گذشته ورزش کشور در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، وزارت ورزش و جوانان در نمایشگاه «روایت خدمت» که معطوف به خدمت صادقانه و ارائه گزارش بخش های مختلف دولت سیزدهم به مردم و جامعه است حضور یافته و در غرفه خود آماده پذیرایی از علاقه‌مندان به ورزش است.

در این غرفه سردیس چهره‌های ورزشی از جمله زنده‌یاد سیامند رحمان قوی‌ترین مرد ورزش معلولان و مرد طلایی پاراالمپیک ۲۰۱۲ لندن، زهرا نعمتی بانوی طلایی پاراالمپیک، حسن یزدانی کشتی‌گیر طلایی ایران در المپیک ۲۰۱۶ ریو، جواد فروغی تیرانداز طلایی المپیک۲۰۲۰ توکیو، ساره جوانمردی بانوی طلایی ایران در پاراالمپیک و حسین رضازاده اسطوره وزنه‌برداری بازی‌های المپیک ۲۰۰۰ سیدنی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

گزارشی از افتخارآفرینی و مدال‌آوری قهرمانان کشورمان در دولت سیزدهم در دو بخش آقایان و بانوان و معرفی اولین‌های ورزش در دو سال گذشته از دیگر اقدامات صورت گرفته در این غرفه است.پخش کلیپ‌هایی با محتوای اطلاع‌رسانی در دولت مردمی و اهم اقدامات صورت گرفته در این مدت بخش دیگری از فعالیت‌های غرفه وزارت ورزش و جوانان به شمار می‌رود.

در بخش دیگری از این غرفه سامانه ملی آموزش و مشاوره ازدواج(هم راه) در معرض دید عموم قرار گرفت که با موضوعاتی از جمله معرفی مراکز دارای مجوز و استفاده از خدمات مورد نظر، معرفی مراکز همسان گزینی و آموزش های پیش از ازدواج آماده خدمت رسانی به جامعه هدف و جوانان است.

گفتنی است نمایشگاه روایت خدمت امروز و از ساعت ۱۵ به صورت رسمی آغاز و تا هفتم این ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha